زمان پخش فصل سوم تاک شو شب آهنگی اعلام شد

شب آهنگی یکی از برنامه‌های محبوب و پرطرفدار فیلم‌نت است که چندی‌پیش جزئیات پخش فصل سوم آن با حضور «حامد آهنگی» در آن منتشر شد.

شب گذشته به طور رسمی اعلام شد که پخش فصل سوم این تاک شو از امروز دوشنبه 16 بهمن 1402 آغاز می‌شود. به گزارش روابط عمومی فیلم‌نت، پس از پخش 2 فصل اول برنامه شب آهنگی ، فصل سوم این برنامه از ساعت 8 شب دوشنبه 16 بهمن 1402 به طور اختصاصی در این پلتفرم پخش خواهد شد. همچنین، مهمان قسمت اول نیز مشخص شده و هیچ کسی جز عمو پورنگ نیست.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


زمان پخش فصل سوم تاک شو شب آهنگی اعلام شد

هر قسمت برنامه تقریباً 70 دقیقه به طول خواهد انجامید و هر بار یک مهمان ویژه با «حامد آهنگی» به گفتگو می‌پردازد تا لحظات شادی را به ارمغان بیاورند. همچنین، بخش‌های ویژه‌ای برای هر قسمت از تاک شو شب آهنگی طراحی شده که متناسب با تخصص هر مهمان است. باید اشاره کرد که در تاریخ 5 بهمن، افتتاحیه فصل جدید این تاک شو به صورت یک برنامه ویژه با دکوراسیون متفاوت به مناسبت روز پدر در فیلم‌نت پخش شد.

شب آهنگی

«حامد آهنگی» که کار خود را در صحنه‌های تئاتر آغاز کرده و از اوایل دهه 90 با اجرای جنگی بامزه در کیش، خود را در عرصه کمدی استوار کرد، مجری این فصل 3 شب آهنگی است. او به تدریج در مراحل ترقی قرار گرفته و در حال حاضر با برنامه اختصاصی تاک شو شب آهنگی در فیلم‌نت به عنوان مجری برنامه حضور دارد. شب آهنگی با «محمدرضا صابری» و کارگردانی و اجرای «حامد آهنگی» را داراست و هر هفته در روز دوشنبه پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی برنامه شب آهنگی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *