تاریخ اکران انیمیشن‌های Toy Story 5 و Frozen 3 مشخص شد

طی گزارشی که روز گذشته از سمت دیزنی منتشر شد، این شرکت برنامه‌های زیادی را برای آینده خود فاش کرد. آن‌ها انیمیشن های جدید دیزنی در طی یک پنل مشخص کردند.

طبق اعلام گفته دیزنی، قسمت پنجم انیمیشن داستان اسباب بازی ها در سال 2026 و انیمیشن Frozen 3 در پایان همان سال اکران خواهند شد؛ اما هر دو فیلم تاریخ دقیق اکران خود را دریافت نکردند و باید منتظر ماند و دید که دیزنی چه برنامه‌ای برای این دو انیمیشن خواهد داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ اکران انیمیشن های جدید دیزنی مشخص شد

علاوه بر این دو انیمیشن مورد انتظار، دیزنی تایید کرد که Zootopia 2 نیز قرار است در تاریخ 26 نوامبر 2025 (6 آذر 1403) اکران شود. در حالی که هنوز اطلاعات زیادی در مورد هیچ یک از این پروژه‌ها در دسترس نیست، «باب ایگر» به طور گذرا در مورد سومین و حتی بالقوه چهارم ورودی به فرانچایز Frozen صحبت کرده است.

انیمیشن های جدید دیزنی

«باب ایگر»، سال گذشته در مصاحبه با نشریه Variety گفت:

Frozen 3 در دست ساخت است و امکان دارد Frozen 4 نیز در دست ساخت باشد؛ اما من در حال حاضر چیز زیادی برای گفتن در مورد آن فیلم‌ها ندارم. کارگردان، «جن لی» که فیلم اصلی Frozen و Frozen 2 را خلق کرده، به سختی با تیم خود در انیمیشن دیزنی روی یک داستان کار می‌کند.

در مورد داستان اسباب بازی، آخرین فیلم این فرانچایز که داستان اسباب بازی 4 نام داشت، در سال 2019 اکران شد و بازخوردهای خیره کننده‌ای دریافت کرد. Zootopia در سال 2016 منتشر شد و به همان اندازه نقدهای مثبتی دریافت کرد و به سرعت به موفقیت بزرگی برای دیزنی تبدیل شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره انیمیشن های جدید دیزنی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *