لوک همسورث به عنوان بازیگر مهمان به پیش‌درآمد سریال The Terminal List پیوست

صبح امروز، رسانه ورایتی اعلام کرد که «لوک همسورث» (بازیگر سریال Westworld) به عنوان بازیگر مهمان، به پیش‌درآمد سریال The Terminal List پیوست.

صبح امروز، «لوک همسورث»، به گروه بازیگرانی که قبلا اعلام شده بودند می‌پیوندد. «تیلور کیچ»، «تام هاپر» و «کریس پرت»، بازیگرانی هستند که در این سریال حضور داشتند. او نقش «ژول لندری»، یک پیمانکار خودشیفته سیا (CIA) را به تصویر می‌کشد که شخصیت خطرناکی را فراری می‌دهد و حالا باید از او مراقبت کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


لوک همسورث به سریال The Terminal List پیوست

این سریال که به عنوان پیش درآمد سریال فهرست ترمینال عمل می‌کند، توسط «جک کار» کارگردانی شده و «تیلور کیچ» نیز در آن، نقش اپراتور ویژه، «بن ادواردز» را بازی می‌کند. علاوه بر «کریس پرت» در نقش «جیمز ریس» و «جرد شاو» در نقش «ارنست بوزر» نیز در این سریال حضور دارند.

سریال The Terminal List

سال گذشته، استودیوی «آمازون پرایم ویدیو» (Amazo Prime Video) تأیید کرد که سریال فهرست ترمینال برای فصل دوم تمدید شده است. «لوک همسورث» که اهل استرالیا است، در چهار فصل از سریال Westworld،  در نقش «اشلی استابز» حضور داشت.

او همچنین در کنار «راسل کرو»، «لیام همسورث» و «میلو ونتیمیلیا» در فیلم اکشن و ماجراجویی Land of Bad (سرزمین بد) محصول 2024 بازی می‌کند که تهیه‌کننده اجرایی آن نیز است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت پیش‌درآمد سریال The Terminal List چیست؟ آیا این سریال را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *