دنزل واشنگتن و اسپایک لی به بازسازی فیلم High and Low پیوستند

«دنزل واشنگتن» و «اسپایک لی»، برای پنجمین فیلم مشترک خود، یعنی فیلم High and Low ، که محصول کمپانی Apple Original Films و A24 است، متحد می‌شوند.

تولید این فیلم مهیج که بازسازی اثری به همین نام است، در ماه مارس (اسفند/فروردین) آغاز می‌شود و تفسیری دوباره به زبان انگلیسی، از فیلم جنایی «آکیرا کوروساوا» را نشان می‌دهد. فیلم او سال 1963 با بازی «توشیرو میفونه»، بر اساس رمان «اد مک‌بین» ساخته و اکران شد و تأثیر زیادی در سینمای ژاپن داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


حضور دنزل واشنگتن و اسپایک لی در فیلم High and Low

فیلم سینمایی High and Low که توسط کمپانی‌های A24، Escape Artists و Mandalay Pictures توسعه و تولید شده، فیلمنامه آن را «آلن فاکس» و «اسپایک لی» نوشته است. منابع نزدیک به این فیلم گفته‌اند که شرکت اپل یکی از سرمایه‌گذاران اصلی این اثر است و این پروژه در قرارداد چند ساله آن‌ها با استودیوی A24، در جریان خواهد بود.

فیلم High and Low

این فیلم توسط «تاد بلک» (تهیه‌کننده آثاری همچون Emancipation و The Equalizer) برای Escape Artists و «جیسون مایکل برمن» (تهیه‌کننده Air و Nine Days) تولید خواهد شد. «دنزل واشنگتن» و «اسپایک لی»، پیش از این در فیلم‌هایی همچون Mo’ Better Blues، Malcolm X، He Got Game و Inside Man با همدیگر همکاری داشتند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازسازی فیلم High and Low چیست؟ آیا نسخه اصلی این اثر را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *