تریلر فیلم Late Night With The Devil منتشر شد

شبکه «آی‌اف‌سی»، چندی پیش نخستین تریلر فیلم Late Night With The Devil (آخر شب با شیطان) را با بازی «دیوید دستمالچیان» منتشر کرد.

استودیوی «آی‌اف‌سی» اولین تریلر فیلم آخر شب با شیطان (Late Night With The Devil) با بازی «دیوید دستمالچیان» و کارگردانی و نویسندگی «کالین کرنز» و «کامرون کرنز» منتشر کرده است. این فیلم به عنوان بخشی از جشنواره «جنوب از جنوب غربی» (SXSW) اکران شده بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر فیلم Late Night With The Devil منتشر شد

«دیوید دستمالچیان» که سال گذشته در چندین فیلم و سریال معروف آمریکایی حضور داشت، نقش «جک دلروی»، مجری یک برنامه شبانه به نام «جغدهای شب» را بازی می‌کند که سعی دارد بینندگان بیشتری را نسبت به برنامه «جانی کارسون» جذب کند. او برای دست‌یابی به این هدف، یک برنامه ویژه هالووین را برگزار می‌کند؛ اما نمی‌داند که این عمل به رهایی نیروهای شیطانی منجر خواهد شد.

«لورا گوردن»، «ایان بلیس»، «اینگرید تورلیل»، «فیصل بزی»، و «ریس آتری» از دیگر بازیگران فیلم Late Night With The Devil هستند. این فیلم به نویسندگی و کارگردانی «کالین کرنز» و «کامرون کرنز» ساخته شده است. فیلم «آخر شب با شیطان» در تاریخ 22 مارس (3 فروردین 1403) در سینماها اکران خواهد شد و سپس در تاریخ 19 آوریل (31 فروردین 1403) به پلتفرم استریم شادر منتقل می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم Late Night With The Devil که به تازگی منتشر شد، چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Collider


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *