احتمال حضور شخصیت هالک در فیلم Captain America: Brave New World بسیار پایین است

بازیگر محبوب دنیای سینمای مارول، یعنی مارک روفالو ، طی مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که شخصیت هالک در فیلم Captain America: Brave New World حضور نخواهد داشت.

در جریان جشنواره بین‌المللی فیلم «سانتا باربارا»، بازیگر «بروس بنر/هالک»، «مارک روفالو»، به خاطر گفتگوهایش در جلسه پرسش و پاسخ مورد توجه قرار گرفت و به نظر می‌رسید که در فیلم جدید Captain America: Brave New World حضور خواهد داشت؛ اما او پس از آن تایید کرد که این اظهارات اشتباه بوده و احتمالا روفالو در فیلم Brave New World حضور نداشته باشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


احتمال حضور هالک در فیلم Captain America: Brave New World کم است

در جلسه پرسش و پاسخی از او پرسیده شد که آیا می‌تواند درباره فیلم Brave New World صحبت کند یا خیر و او اشاره کرد که فیلم عالی خواهد بود. این اظهارات امکان دارد به این معنا باشد که Brave New World یکی از فیلم‌های بعدی MCU باشد؛ اما این موضوع لزوماً به حضور روفالو در آن ارتباطی نداشته باشد. با تایید حضور «ساموئل استرنز» در این فیلم، ممکن است «جنیفر والترز» یا خود «بروس بنر» نیز در Brave New World حضور داشته باشند.

فیلم Captain America: Brave New World

«روفالو» تاکنون در سریال She-Hulk: Attorney at Law که محصول سال 2022 است، به عنوان «بروس بنر/هالک» ظاهر نشده است. هرچند به نظر می‌رسید که نقش او در این سریال امکان دارد با خط داستانی کمیک World War Hulk مرتبط باشد؛ اما روفالو اشاره کرده که ممکن است این اثر به زودی ساخته نشود. Captain America: Brave New World در تاریخ 14 فوریه 2025 (26 بهمن 1403) به صورت انحصاری در سینماها اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ حضور شخصیت هالک در فیلم جدید کاپیتان آمریکا چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *