فیلمبرداری فصل دوم سریال The Last of Us از امروز آغاز می‌شود

طبق اعلام نشریه خبری اسکرین‌رنت، فیلمبرداری فصل دوم سریال The Last of Us آغاز شده و نگاهی به پشت صحنه در یک مکان، از کاربران ردیت لو رفته که این خبر را تأیید می‌کند.

این عکس لو رفته، صحنه بسیار آشنایی را برای کاربران بازی‌های این مجموعه نشان می‌دهد و متاسفانه به دلیل اسپویل شدید، پس از دقایقی، از صفحه ردیت حذف شد. در حال حاضر، همچنان کار روی فیلمنامه فصل دوم سریال آخرین بازمانده از ما در جریان است و امکان پروسه فیلمبرداری را عقب بیاندازد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


آغاز فیلمبرداری فصل دوم سریال The Last of Us

فصل ابتدایی سریال آخرین بازمانده از ما یکی از نمادین‌ترین آثار ساخته شده در سال 2022 بود که توانست مورد تحسین منتقدان قرار بگیرد و همچنین جوایز زیادی کسب کند. همچنین، این عنوان یکی از بزرگ‌ترین انحصاری‌های پلی‌استیشن است که در یک دهه اخیر، توسط استودیوی Naughty Dog ساخته شد. فصل دوم The Last of Us جریانات قسمت دوم سری بازی‌های این مجموعه را روایت می‌کند.

فصل دوم سریال The Last of Us

سریال آخرین بازمانده از ما یا همان The Last of Us، یک مجموعه‌ی تلویزیونی آمریکایی در ژانر درام پساآخرالزمانی محسوب می‌شود که به دست «کریگ مازن» و «نیل دراکمن»، در سال 2019، برای شبکه HBO ساخته شد. این مجموعه بر اساس بازی ویدئویی به همین نام است که به وسیله ناتی داگ توسعه یافته بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال The Last of Us چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *