بازیگران فیلم Lost Book of Creation معرفی شدند

«کملوت مدیا» (Camelot Media) مجموعه فیلم Lost Book of Creation (کتاب گمشده آفرینش) را در دست ساخت قرار داده و اخیرا بازیگران آن مشخص شدند.

«رول رین» اولین فیلم از این سه‌گانه را کارگردانی خواهد کرد. «مت هوکینگ» فیلمنامه این اثر را نوشته و همچنین در کنار «مدالینا دیانا غنیا» به ایفای نقش می‌پردازد. داستان این فیلم در مورد باستان‌شناسانی به نام «اسلید» و «حوا» را روایت می‌کند. این دو برای یافتن کتاب گمشده افسانه‌ای خلقت که گفته می‌شود تمامی رازهای جهان، از جمله چگونگی و چرایی وجود بشر را توضیح می‌دهد، به یک سفر می‌روند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بازیگران فیلم Lost Book of Creation

«بابی لی»، کمدین و بازیگر و «ادی دیولا هال» که در سال 2017 در رقابت قوی‌ترین مرد جهان برنده شد، به همراه «هوکینگ» و «گینه» از بازیگران Lost Book of Creation هستند.

در سال 2023، «کملوت مدیا»، شرکت سازنده فیلم Prizefighter با بازی «ری وینستون» و «راسل کرو»، از حمایت مالی «مالت اینترپرایز» که مسئول توسعه اقتصادی کشور هستند، برخوردار شد. طبق شرایط این قرارداد، «کملوت مدیا» به طور کامل در خارج از «مالت» اداره می‌شود و مجموعه‌ای از فیلم‌ها را تولید می‌کند که در جزیره فیلمبرداری می‌شود.

فیلم Lost Book of Creation

Lost Book of Creation اولین پروژه «کملوت مدیا» است که در پایگاه تولیدی جدید فیلمبرداری می‌شود و توسط کمیسیون فیلم «مالت» و «اسکرین مالتا» پشتیبانی خواهد شد. این پروژه در پایان تابستان امسال در «مالت» و سراسر اروپا و خاورمیانه فیلمبرداری خواهد شد.

«هوکینگز» گفت:

از اینکه این اولین قسمت از یک فرنچایز را با چنین تیم باورنکردنی از بازیگران و خلاقان بازی می‌کنم خوشحالم. این فیلم ادای احترام من به فیلم‌های ماجراجویی کلاسیک است که همه ما آن‌ها را به یاد داریم و دوست داریم. فیلمنامه پر از آدرنالین، پر از اکشن و احساسات است.

«رینه» اضافه کرد:

برای آوردن این ماجراجویی حماسی به سینما که توسط تعدادی از همکاران بسیار با استعداد ایجاد شده است، بسیار هیجان زده هستم. با پس‌زمینه خیره‌کننده مالت و بخش‌هایی از خاورمیانه، نمی‌توانیم منتظر به اشتراک گذاشتن این داستان سینمایی با جهان باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم سینمایی Lost Book of Creation چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *