آنتوان فوکوآ مستند نلسون ماندلا را خواهد ساخت

آنتوان فوکوآ (Antoine Fuqua) قرار است یک مستند درباره زندگی نخست وزیر آفریقا، یعنی نلسون ماندلا (Nelson Mandela) را بسازد.

عنوان مستند به‌طور موقت، Trouble Maker: The Story Behind the Mandela Tapes (مشکل ساز: داستان پشت نوار‌های ماندلا) خواهد بود. در این مستند، از مصاحبه‌های صوتی تازه کشف شده با خود «ماندلا» استفاده خواهد شد تا تصویر دقیق، درست و قطعه‌ای از مردی که هنوز هم نماد جهانی از عدالت، امید و کرامت بشری است، ارائه شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


ساخت مستند نلسون ماندلا توسط آنتوان فوکوآ

«آنتوان فوکوآ»، کارگردان فیلم Traning Day (روز آموزش)، با دوست نزدیک و هم‌سلولی سابق «ماندلا»، «مک ماهاراج»، در این پروژه همکاری کرده که همچنین به عنوان یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی فعالیت خواهد کرد. «ماهاراج» در حالی که 12 سال را در کنار «ماندلا» در سلولی کوچک در جزیره روبن گذراند، زندگینامه «ماندلا» را رونویسی کرد و سرانجام آن را به صورت قاچاق از زندان بیرون آورد. او بعداً در دولت «ماندلا»، وزیر شد.

آنتوان فوکوآ

در این مستند، با استفاده از مصاحبه‌های صوتی اخیراً کشف شده از «ماندلا»، داستان زندگی و تجربیات او را به طور کامل و واضح متوجه می‌شویم. «فوکوآ»، با آغاز تولید در آفریقای جنوبی، چندین مصاحبه با هم‌رزم‌های سابق «ماندلا» و شخصیت‌های کلیدی دیگری که در گذشته، او را با عنوان «مادیبا» می‌شناختند، انجام داد و بزودی باید منتظر اطلاعات جدید و دقیق‌تری از این مستند باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ مستند نلسون ماندلا چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *