بازیگر نقش اصلی فیلم Karate Kid مشخص شد

نشریه «ددلاین»، چندی پیش تایید کرد که پس از جستجو برای پیدا کردن بازیگر جدید در قسمت دوم فیلم Karate Kid ، «سونی» از «بن وانگ» برای بازی در قسمت بعدی این فرنچایز استفاده می‌کند.

فیلم بچه کاراته کار ، یکی از بهترین آثار ورزشی جهان است که نشان می‌دهد «جکی چان» در نقش یک مربی، می‌تواند استعدادهای خوبی را پرورش دهد. اکنون یک عنوان جدید از فرانچایز Karate Kid در حال ساخت است که «جکی چان» بازیگر اصلی آن خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بازیگر نقش اصلی فیلم Karate Kid مشخص شد

کمپانی «سونی پیکچرز»، برای این فیلم جدید از یک بازیگر 17 ساله چینی آمریکایی به نام «بن وانگ» استفاده خواهد کرد که به تازگی در سریال تحسین شده دیزنی پلاس حضور داشته است. او در کنار «جکی چان» و «رالف ماکیو» که نقش‌های نمادین خود را از فرنچایز اصلی بازی خواهند کرد در فیلم “Karate Kid” بازی می‌کند. او به زبان ماندارین مسلط بوده و در هنرهای رزمی مختلف بسیار ماهر است.

فیلم Karate Kid

کارگردان فیلم جدید Karate Kid ، «جاناتان انتویستل» است که به خاطر کارهایش در سریال‌های تحسین‌شده نتفلیکس مانند من با این خوب نیستم و پایان دنیای جنگ شناخته می‌شود. فیلمنامه این فیلم از «راب لیبر»، نویسنده فیلم محبوب کودکان پیتر خرگوشه برگرفته خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ ساخت یک فیلم جدید از فرانچایز Karate Kid چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *