فیلم آناتومی یک سقوط بهترین فیلم 2023 از نگاه منتقدان فیلم ونکوور شد

فیلم آناتومی یک سقوط (Anatomy of a Fall) با ژانر هیجان انگیز و رازآلود به کارگردانی جاستین تریت (Justine Triet)، به عنوان بهترین فیلم سال 2023 شناخته شد.

در جوایز انجمن منتقدان فیلم ونکوور، «ساندرا هولر» برای نقشش در فیلم Anatomy of a Fall به عنوان بهترین بازیگر زن شناخته شد. این فیلم موفق شد عنوان بهترین فیلم سال را پیش از Oppenheimer اثر «کریستوفر نولان» و The Zone of Interest اثر «جاناتان گلیزر» به دست آورد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلم آناتومی یک سقوط بهترین فیلم 2023

البته، «نولان» توانست جایزه بهترین کارگردان را برای Oppenheimer به دست آورد. برنده دیگری که در چندین بخش جایزه به دست آورد، The Holdovers اثر «الکساندر پین» بود که در بخش بازیگری، جایزه بهترین بازیگر مرد برای نقش یک استاد کلاسیک خودخواه به دست آورد و جایزه بهترین بازیگر زن نقش «جوی رندالف»، بازیگر نقش آشپز مدرسه که پسرش پس از فارغ التحصیلی در جنگ ویتنام کشته شد.

فیلم آناتومی یک سقوط

فیلم The Zone of Interest اثر «جاناتان گلیزر» به عنوان بهترین فیلم بین‌المللی در بخش غیر انگلیسی شناخته شد، در حالی که منتقدان ونکوور همچنین جایزه بهترین فیلمنامه را به «گرتا گرویگ» و «نوآ بامباخ» برای فیلم Barbie و بهترین مستند سال 2023 را به فیلم اسکار نامزد شده To Kill a Tiger از «نیشا پهوجا» دادند.

فیلم‌های Killers of the Flower Moon اثر «مارتین اسکورسیزی»، Nyad اثر «جیمی چین» و Poor Things اثر «یورگوس لانتیموس»، هر کدام با دو نامزدی به جوایز انجمن منتقدان فیلم ونکوور رفته بودند، اما بدون اینکه جایزه‌ای ببرند با دست خالی برگشتند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Anatomy of a Fall چیست؟ آیا این اثر را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Hollywoodreporter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *