فیلم Coup de chance در آمریکا اکران خواهد شد

فیلم Coup de chance (ضربه شانس) فرانسوی زبان وودی آلن (Woody Allen)، توسط یک شرکت پخش کننده آمریکایی در بهار امسال اکران خواهد شد.

فیلم جدید «وودی آلن» با عنوان ضربه شانس، در آمریکا اکران خواهد شد. شرکت رسانه‌ای MPI اعلام کرده که این فیلم از تاریخ 5 آوریل 2024 (17 فروردین 1403) در سینماهای شمالی آمریکا اکران خواهد شد و از 12 آوریل 2024 (24 فروردین 1403) نیز اکران دیجیتال آن آغاز می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلم Coup de chance در آمریکا پخش خواهد شد

فیلم ضربه شانس که در ماه سپتامبر در جشنواره فیلم ونیز به نمایش درآمد، باعث تشویق گروهی منتقدان شد. حالا خبری منتشر شده که این فیلم توسط توزیع‌کنندگان آمریکایی نیز منتشر می‌شود. پس از جنبش #MeToo و بروز مجدد ادعاهای «دیلن فارو» درباره آزار جنسی، توزیع‌کنندگان آمریکایی از همکاری با «وودی آلن» دست کشیدند و بازیگرانی از جمله «ربکا هال»، «تیموتی شالامه» و «گرتا گرویگ» از همکاری با او انصراف دادند.

در فیلم ضربه شانس، بازیگرانی مانند «والری لمرسیه»، «نیلز اشنایدر»، «لو دو لااژ»، «السا زیلبرشتاین» و «ملویل پوپو» به ایفای نقش پرداخته‌اند. داستان این فیلم درباره یک زوج زیباست که در پاریس زندگی می‌کنند و زندگی آن‌ها به تغییر می‌پیوندد. زمانی که مسایل قدیمی دوباره وارد زندگی آن‌ها می‌شود، این مسایل به داستانی از دسیسه و قتل منتهی خواهد شد.

فیلم Coup de chance

«اوون گلیبرمن»، منتقد «ورایتی»، در نقد خود از این فیلم به عنوان بهترین فیلم «وودی آلن» پس از یاسمین غمگین (Blue Jasmine) در سال 2013 یاد کرد و گفت:

جشنواره فیلم ونیز به تازگی یک اتفاق لذت‌بخش را تایید کرد که این است؛ قتل با «وودی آلن» سر سازگاری دارد.

«آلن» در یک مصاحبه‌ی اختصاصی با «ورایتی» پیش از اکران این فیلم اعلام کرد که اثر ضربه شانس ممکن است آخرین فیلم او باشد؛ اما ایده‌های زیادی برای فیلم دیگری دارد. او تأکید کرد که اگر تأمین مالی آن آسان باشد، ممکن است وسوسه شود و دوباره به ساختن فیلم‌ها بپردازد.

«وودی آلن» در ادامه حرف خود افزود:

فراتر از آن، نمی‌دانم که چنین علاقه‌ای برای بیرون رفتن و صرف زمان زیادی برای جمع‌آوری پول دارم یا نه.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Coup de chance چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *