تریلر فیلم Deadpool & Wolverine پر بیننده‌ترین تریلر تاریخ شد

تریلر فیلم Deadpool & Wolverine با بازی «رایان رینولدز» در 24 ساعت اول پخش خود، رکورد پربیننده‌ترین تریلر تاریخ سینما را شکست.

این تریلر که برای اولین‌بار در رویداد سوپر باول منتشر شد، بیش از 365 میلیون بازدید کننده جذب کرد و رکورد قبلی را که متعلق به فیلم مرد-عنکبوتی: راهی به خانه نیست بود و 225 میلیون بازدید داشته را شکست.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم Deadpool & Wolverine پر بیننده‌ترین تریلر تاریخ شد

در فیلم ددپول 3، «رایان رینولدز» در نقش «ددپول» یا «ویلسون وید»، «هیو جکمن» در نقش «ولورین» یا «لوگان هولت»، «راب دلینی» در نقش «پیتر» و «اما کورین» در نقش یک شخصیت شرور حضور دارند. بازیگر «زاسی بیتس» تأیید شده‌اند که در این قسمت حضور دارند و «مورنا باکارین» و «استفان کاپیچیچ» از قسمت‌های قبلی برای ددپول 3 بازگشته و «متیو مکفدین» بازیگر سریال «وراثت» نیز به این فیلم پیوسته است. همچنین، شایعاتی درباره بازی «تیلور سویفت» و بازگشت «سباستین استن» در این فیلم نیز وجود دارد.

تریلر فیلم Deadpool & Wolverine
تریلر فیلم ولورین و ددپول

کارگردانی فیلم ددپول 3 توسط «شان لوی» که قبلاً با «رایان رینولدز» در فیلم‌های مرد آزاد و پروژه آدام همکاری کرده است، انجام می‌شود. نویسندگی این فیلم نیز بر عهده «رت ریس» و «پل ورنیک» است. پخش فیلم ددپول 3 در تاریخ 26 ژوئیه 2024 (6 تیر 1403) تنظیم شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی رکورد شکنی تعداد بازدید تریلر فیلم Deadpool & Wolverine چیست؟ آیا این فیلم می‌تواند مانند دو اثر اخیر این مجموعه موفق شود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *