تعریف و تمجید منتقدان فرانسوی از فیلم Dune: Part 2

پس از برگزاری مراسم افتتاحیه فیلم Dune: Part 2 در شهر پاریس، اولین واکنش‌های منتقدین فرانسوی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

در فیلم تلماسه قسمت دوم ، «تیموتی شالامی» برای بازی در نقش «پل اتریدیز»، «زندیا» در نقش «چانی»، «ربکا فرگوسن» در نقش «لیدی جسیکا اتریدیز»، «خاویر باردم» در نقش «استیلگار»، «جاش برولین» در نقش «گارنی هالک»، «استلان اسکارزگارد» در نقش «بارون ولادیمیر هارکونن»، «دیو باتیستا» در نقش «گلوسو ربان هارکونن»، «شارلوت رمپلینگ» در نقش «مادر موهایم»، «استیون مک‌کینلی هندرسون» در نقش «توفیر هوات» بازخواهند گشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تعریف منتقدان فرانسوی از فیلم Dune: Part 2

بازیگران جدید فیلم Dune 2 «آستین باتلر»، «فید-راتا هارکونن»، «کریستفر واکن»، «فلورنس پیو»، «لئا سیدو»، «سهیلا یعقوب» و «تیم بلیک نلسون» خواهند بود. قسمت دوم Dune در تاریخ 1 مارس 2024 (11 اسفند 1402) اکران خواهد شد.

فیلم Dune: Part 2

یکی از بینندگان فیلم، در رابطه با قسمت دوم فیلم تلماسه نوشت:

خوشحالم که برای تماشای این فیلم زنده‌ام، توصیف این تجربه دشوار است.

منتقد ورایتی نیز در رابطه با این اثر گفت:

برای همه فیلم‌های علمی-تخیلی آینده آرزوی موفقیت می‌کنم، این فیلم انتظارات را بسیار بالا می‌برد. واقعاً استثنایی است.

یک منتقد فرانسوی نیز نوشت:

این فیلم یک سر و گردن بالاتر از 95 درصد از محصولات هالیوود است. تلماسه 2 قوی و حماسی است! اتفاقات زیادی در آن رخ می‌دهد و در هر سطح عالی عمل می‌کند. باور نمی‌کنم که چه چیزی را در مقابل چشمانم دیدم.

منتقد دیگری نوشت:

این فیلم عظیم‌تر، حماسی‌تر و صمیمانه‌تر از قسمت اول است. دنی ویلنوو با دومین اثر بزرگ مجموعه داستان‌های تلماسه را به سطح بهترین بلاکباسترهای علمی-تخیلی مدرن ترفیع می‌دهد.

یک بیننده دیگر اظهار کرد: پس از این سیلی محکمی که به صورتم اصابت کرد، نمی‌دانم چه بگویم؛ اما زنده‌باد سینما، زنده‌باد دنی ویلنوو، و زنده‌باد کمال این فیلم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Dune چیست؟ آیا فیلم اول این مجموعه را تماشا کرده‌اید؟ به‌نظر شما این فیلم می‌تواند مانند قسمت اول موفق شود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *