تریلر سریال Murder Is Easy منتشر شد

صبح امروز تریلر سریال Murder Is Easy که اقتباس جدیدی از آثار «آگاتا کریستی» است، منتشر شد. این سریال معمای یک قتل را به تصویر می‌کشد که بسیار جذاب خواهد بود.

سریال‌هایی که داستان‌های معمای قتل را به تصویر می‌کشند همواره جذاب هستند، حتی اگر از آثار «آگاتا کریستی» الهام گرفته شده باشند. در سریال Murder Is Easy، «دیوید جانسون» نقش اصلی بازی می‌کند. داستان اصلی که برای اولین بار در سال 1393 منتشر شد، درباره قتل‌های به ظاهر ساده در یک جامعه کوچک است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر سریال Murder Is Easy به انتشار درآمد

تریلر Murder Is Easy ماجرا را از جایی نشان داد که یک افسر پلیس بازنشسته به اسم «لوک فیتزویلیام»، در قطار، با خانم مسنی ملاقات دارد و آن خانم ادعا می‌کند در روستایش قتل‌های سریالی‌ای اتفاق می‌افتند که به‌نظر اتفاقی هستند؛ اما درواقع توسط یک نفر مرتکب می‌شوند.

فیتزویلیام با این توضیحات ترغیب می‌شود و شروع به تحقیق درباره این قتل‌هاس سریالی در روستا خواهد کرد. هرچه بیشتر تحقیق می‌کند، بیشتر متوجه می‌شود که این روستای زیبا و جذاب، ذات شومی در دل خود دارد.

سریال قتل آسان است، داستان را به دهه 50 میلادی خواهد برد و به مسائلی که در عصر حاضر نیز با آن‌ها درگیر هستیم، همچون استعمار و مهاجرت می‌پردازد. از بازیگران سریال می‌توان به «دیوید جانسون»، «پنلوپه ویلتون»، «مورفید کلارک» و «داگلاس هِنشل» اشاره کرد. تریلر سریال قتل آسان است مشخص کرد که این مجموعه تلویزیونی در تاریخ 1 مارس 2024 (11 اسفند 1402) به صورت کامل پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر سریال Murder Is Easy چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Collider


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *