تریلر انیمیشن سریالی Iwájú منتشر شد

تریلر انیمیشن سریالی Iwájú بالاخره شب گذشته توسط دیزنی پلاس +Disney منتشر شد و این شبکه اعلام کرد که این انیمیشن تا پایان این ماه اکران می‌شود.

داستان انیمیشن Iwájú درباره دختری به نام «تولا» از جزیره‌ای ثروتمند و دوستش «کول» است که دنبال پیدا کردن رازها و خطرات دنیاهای مختلف هستند. وقایع این انیمیشن در آینده‌ی شهر لاگوس نیجریه رخ می‌دهد. این انیمیشن توسط «اولوفیکایو زیکی آدئولا» کارگردانی شده و به همراه «حلیمه هادسون» نویسندگی را بر عهده دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر انیمیشن سریالی Iwájú به انتشار رسید

تریلر انیمیشن Iwájú مشخص کرد که این اثر سینمایی قرار است در تاریخ 28 فوریه 2024 (9 اسفند 1402) توسط شبکه دیزنی+ +Disney پخش شود. استودیوی انیمیشن‌سازی «والت دیزنی»، با انتشار تریلر رسمی Iwájú را برای مجموعه انیمیشنی آینده خود که متعلق به Kugali Media است منتشر کرد.

انیمیشن Iwájú، توسط «حلیمه هادسون» نوشته شده و یک مجموعه 6 قسمتی است که با صداپیشگی «سیمیسولا گباداموسی»، «دایو اوکنی»، «فمی برانچ»، «سیجی سوتان» و «وروچه اوپیا» را دارد.

داستان مهیج این انیمیشن، «لاگوس» آینده‌نگر در نیجریه اتفاق می‌افتد، تولا، دختر جوانی از جزیره ثروتمند، و بهترین دوستش، کول، یک متخصص فناوری خودآموخته، رازها و خطرات پنهان را دنبال می‌کنند. در دنیاهای مختلف آنها،” در لاگ لاین آمده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر انیمیشن سریالی Iwájú و دیگر انیمیشن‌های سریالی کمپانی «دیزنی» چیست؟ آیا این انیمیشن می‌تواند موفق شود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *