چارلز ملتون و الیزابت اولسن به فیلم Love Child پیوستند

«چارلز ملتون»، بازیگر فیل مه دسامبر، به همراه «الیزابت اولسن»، به فیلم Love Child پیوست و قرار است در کنار او در فیلم بعدی «تاد سولوندز» بازی کند.

این فیلم در بازار فیلم اروپا (EFM) به فروش گذاشته می‌شود. در سال‌های اخیر، «ریچل وایس» و «کالین فارل» به این پروژه نزدیک شده بودند. «الیزابت اولسن» اخیراً در مینی‌سریال «عشق و مرگ» (Love & Death) دیده شده و «چارلز ملتون» نیز برای فیلم مه دسامبر نامزدی گلدن گلوب را دریافت کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


حضور چارلز ملتون و الیزابت اولسن در فیلم Love Child

داستان فیلم درباره زنی به نام «میستی» است که در یک ازدواج بی‌عشق با همسرش گرفتار شده و «جونیور»، فرزند 11 ساله‌اش تنها مایه تسلی اوست. وقتی غریبه‌ای به نام «ایزی» از راه می‌رسد، «جونیور» نقشه می‌کشد تا از شر پدرش خلاص شود و مادرش با آن مرد ازدواج کند؛ اما این نقشه نقش بر آب می‌شود و نتیجه عکس می‌دهد و «جونیور» باید نقشه‌ای دغل‌بازانه‌تر با پیامدهایی فاجعه‌بارتر و غیرمنتظره را عملی کند.

فیلم Love Child

«تاد سولوندز» در مصاحبه‌ای که شب گذشته داشت در رابطه با این فیلم گفت:

برای همکاری با «الیزابت اولسن» و «چارلز ملتون» در فیلمی که تجربه‌ای فوق‌العاده و لذت‌بخش از هالیوود است بسیار هیجان‌زده‌ام.

«الیزابت اولسن» نیز چندی پیش گفت:

من از هواداران قدیمی آثار «تاد» هستم و همکاری با او در این فیلم تحقق یک رؤیاست.

«تاد سولوندز»، فیلم‌هایی چون داستان‌سرایی، زندگی در زمان جنگ و سگ سوسیسی را در کارنامه دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم‌های «تاد سولوندز» چیست؟ شما کدامیک از فیلم‌های او را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *