تریلر فیلم French Girl منتشر شد

اخیراً به صورت رسمی تریلر فیلم French Girl (دختر فرانسوی) با بازی «زک براف» و «ونسا هادجنز» توسط کمپانی «پارامونت» منتشر شده است.

فیلم دختر فرانسوی قرار است در سینماها در تاریخ 15 مارس 2024 (25 اسفند 1402) و در پلتفرم‌های دیجیتالی در تاریخ 19 مارس 2024 (29 اسفند 1402) اکران شود. در ادامه به جزئیاتی از خلاصه داستان و بازیگران این فیلم می‌پردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


خلاصه داستان و تریلر فیلم French Girl

«زک براف»، «ونسا هادجنز» و «اولین بروشو» در این فیلم کمدی و عاشقانه به ایفای نقش می‌پردازند. «گوردون»، یک فرد رمانتیک ناامید، متوجه می‌شود که برنامه‌های پیشنهاد ازدواجش در معرض به هم خوردن قرار دارد؛ زمانی که دوست دخترش به علت یک پیشنهاد شغلی از یک سرآشپز معروف و متفکر، مهاجرت می‌کند.

در ادامه می‌توانید تریلر French Girl را مشاهده کنید:

«گوردون» که مصمم است عشقش را در زندگی خود نگه دارد، از بروکلین به شهر خانوادگی دوست دخترش سفر می‌کند، اما خود را به شکلی خنده‌دار در برابر چالشی قرار می‌دهد که باید خانواده‌ای که زبان اصلی آنها فرانسوی است و سخت‌ترین انتظارات را دارند، متقاعد کند. همانطور که گفته شد، این فیلم قرار است در سینماها، در تاریخ 15 مارس 2024 (25 اسفند 1402) و در پلتفرم‌های دیجیتالی در تاریخ 19 مارس 2024 (29 اسفند 1402) اکران شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم French Girl چیست؟ به نظر شما فیلم خوبی خواهد بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Comingsoon


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *