تریلر سریال Apples Never Fall منتشر شد

شبکه «پیکاک» تریلر سریال Apples Never Fall با بازی «آنت بنینگ» و «سم نیل» که بر اساس رمان پرفروش «لاین موریارتی» است را منتشر کرد.

در تریلر، «جوی» (با بازی بنینگ) می‌گوید ممکن است تمام عمر خود را با شخصی به عنوان همسر یا مادر بگذرانید، اما هرگز نمی‌توانید به واقعیت هویت او آگاه شوید. این سریال درباره خانواده‌ی «دلانی» است که به ظاهر کامل و بی‌عیب و نقص هستند. «استن» (با بازی نیل) و «جوی»، مربیان بازنشسته تنیس، آکادمی موفق خود را فروخته‌اند و آماده شروع سال‌های طلایی زندگی خود هستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر سریال Apples Never Fall

«جیک لیسی»، «آلیسون بری»، «کانور مریگان ترنر»، «اِسی رندلز» نقش فرزندان بزرگ شده «استن» و «جوی» را در این مجموعه به نویسندگی و تولید اجرایی «ملانی مارنیچ»، ایفا می‌کنند.

خلاصه‌ای از داستان نشان‌دهنده‌ی آن است که همه چیز زمانی تغییر می‌کند که یک زن جوان زخمی در خانه‌ی «جوی» و «استن» را می‌کوبد. وقتی «جوی» به طور ناگهانی ناپدید می‌شود، فرزندانش مجبور می‌شوند ازدواج کامل و بی‌عیب و نقص والدینشان را دوباره بررسی کنند، زیرا خانواده‌شان رازهای تاریکی دارند که باید آشکار شوند.

در ادامه می‌توانید تریلر Apples Never Fall را مشاهده کنید:

«جورجیا فلود»، «جانین سرالس»، «دیلان تورایسینگهام» نیز در این مجموعه با تولید اجرایی توسط «هیدی تلویزیون» و با حضور «کاترینا لنک»، «تیم شارپ»، «نیت من»، «پاولا آندریا پلاسیدو»، «پوجا شاه» و «کوئنتین پلیر» به‌عنوان بازیگران دیگر این مجموعه حضور دارند.

تهیه‌کنندگان اجرایی شامل «دیوید هیمن»، «گرگوری جیکوبز»، «لاین موریارتی»، «آنت بنینگ»، «جو هورتوا»، «آلبرت پیج» و «جیلیان شر» هستند. تمامی قسمت‌های سریال Apples Never Fall در تاریخ 14 مارس 2024 (24 اسفند 1402) در شبکه «پیکاک» منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال جدید شبکه پیکاک چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *