واکنش سید جواد هاشمی به کلاهبرداری کوروش کمپانی ؛ از مردم عذرخواهی می‌کنم

طی انتشار اخبار کلاهبرداری کوروش کمپانی، سید جواد هاشمی مانند دیگر چهره‌ها به این ماجرا واکنش نشان داد و از مردم بابت انجام تبلیغات عذرخواهی کرد.

شرکت کوروش کمپانی با استفاده از تبلیغات گسترده و جذاب، به همراه استفاده از چهره‌های معروف، توجه بسیاری از متقاضیان را به خود جلب کرده بود. با این حال، کاربران در شبکه‌های اجتماعی بسیاری از انتقادها را نسبت به این چهره‌های معروف و تبلیغات کوروش کمپانی بیان کردند. پس از انتشار اخبار کلاهبرداری، «جواد هاشمی»، بازیگر معروف ایرانی، به این موضوع واکنش نشان داد و از مردم عذرخواهی کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


واکنش سید جواد هاشمی به ماجرای کوروش کمپانی

کوروش کمپانی یک شرکت فعال در حوزه فروش موبایل، در ماه‌های اخیر ادعا کرده بود که گوشی آیفون را با حذف واسطه‌ها با قیمت 20 میلیون تومان به مصرف کننده عرضه خواهد کرد، در حالی که قیمت بازار برای آن بین 35 تا 40 میلیون تومان است.

در ادامه می‌توانید ویدیو واکنش «جواد هاشمی» به کلاهبرداری کوروش کمپانی را مشاهده کنید:

انتقادها عمدتاً به دلیل وعده قیمت بسیار پایین و بازاریابی چندان شفافی که انجام داد بود. بسیاری از کاربران باور نمی‌کردند که می‌توان با حذف واسطه‌ها، گوشی آیفون را با قیمت 20 میلیون تومان عرضه کرد. همچنین، برخی از انتقادها به تبلیغات شرکت و استفاده از چهره‌های معروف برای جلب توجه بیش از حد و ترویج نادرست محصول مربوط می‌شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی صحبت‌های این بازیگر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *