ریدلی اسکات فیلم Bee Gees را خواهد ساخت

کمپانی «پارامونت پیکچرز» در حال توسعه فیلم Bee Gees ، یک اثر بیوگرافی و موزیکال جدید است که اخیراً ریدلی اسکات برای کارگردانی آن انتخاب شد.

این فیلم بیوگرافی که هنوز عنوان آن مشخص نشده است، درباره گروه محبوب دیسکو «Bee Gees» خواهد بود و توسط کمپانی «پارامونت پیکچرز» تولید می‌شود. فیلم‌نامه این عنوان موزیکال نامشخص به عهده «جان لوگان» خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


ساخت فیلم Bee Gees توسط ریدلی اسکات

گزارش‌ها نشان می‌دهند که نسخه ابتدایی فیلم Gladiator 2، مدیران اجرایی را شگفت‌زده کرده و به همین دلیل آن‌ها تصمیم گرفتند تا مذاکراتی با «ریدلی اسکات» برای کارگردانی این فیلم بیوگرافی را آغاز کنند.

فیلم Bee Gees

قبلاً قرار بود تا «ریدلی اسکات» (Ridley Scott) فیلمی با نام Castle Accident که اعضای گروه «Bee Gees» در آن نقش‌آفرینی می‌کردند را کارگردانی کند، اما این پروژه متوقف شد. حالا او فرصت دوباره‌ای برای ارائه یک فیلم بیوگرافی درباره این گروه دارد.

«ریدلی اسکات» به عنوان یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم فعالیت خواهد کرد و «بری گیب» (Gabe Barry)، یکی از اعضای اصلی گروه، نیز جزو تهیه‌کنندگان خواهد بود. هنوز مذاکراتی برای برعهده گرفتن کارگردانی این فیلم به صورت رسمی انجام نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ ساخت فیلمی از گروه Bee Gees چیست؟ آیا شما طرفدار این گروه هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *