واکنش الهام حمیدی به کلاهبرداری کوروش کمپانی ؛ من هم مثل شما فریب خوردم

الهام حمیدی یکی از بازیگران مطرح ایرانی است که برای کوروش کمپانی تبلیغاتی انجام داده بود و اخیراً به این کلاهبرداری واکنش نشان داد.

شرکت «کوروش کمپانی» که در حوزه فروش موبایل فعالیت داشت، در ماه‌های اخیر ادعا کرده بود که می‌خواهد گوشی آیفون را با حذف واسطه‌ها، به قیمت 20 میلیون تومان برای مشتری فراهم کند، در حالی که در بازار قیمت آن بین 35 تا 40 میلیون تومان بود. طی انتشار اخبار کلاهبرداری کوروش کمپانی، «الهام حمیدی»، بازیگر مطرح ایرانی، بابت انجام تبلیغات برای این شرکت عذرخواهی کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


واکنش الهام حمیدی به ماجرای کوروش کمپانی

این بازیگر تئاتر و سینما طی یک استوری در صفحه شخصی اینستاگرام خود بابت تبلیغات برای شرکت کوروش کمپانی عذرخواهی کرد. در پی تعطیلی شرکت‌ کوروش کمپانی که مدعی فروش گوشی‌های آیفون 13 با قیمت کمتر به مصرف‌کننده بود و به دلیل فرار مدیریت آن، اسامی تعدادی از هنرمندان و ورزشکاران و بلاگرهایی که به تبلیغ این شرکت پرداخته بودند در فضای مجازی منتشر شد.

الهام حمیدی

پس از این رخداد «الهام حمیدی» در استوری اینستاگرامش بابت اتفاق پیش آمده ابراز تاسف و عذرخواهی کرده و نوشت:

بابت اتفاق پیش آمده بسیار متاسفم و من هم مثل شما فریب خوردم. قبل از معرفی این شرکت توسط مدیربرنامه و دوستانم به صورت حضوری تحقیقاتی انجام شد بابت احراز هویت، سلامت کالا و تحویل به موقع به مشتریان که در اون تایم همه چیز بدون مشکل انجام می‌شد و مدارک کتبی هم برای ما ارسال کردند. متأسفانه در حال حاضر این اتفاق ناراحت‌کننده به وجود آمده. بنده به همراه وکیل خودم پیگیر این موضوع هستیم و تا انتها کنار شما عزیزان حضور داریم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی صحبت‌های این بازیگر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *