شبکه CW سریال شرلوک هولمز را می‌سازد

به نظر می‌رسد که شبکه CW درصدد ساخت سریال شرلوک هولمز بوده که البته تفاوت چشمگیری با ساخته‌های قبلی حول محور این کارآگاه خواهد داشت.

مشهورترین کارآگاه جهان، یعنی «شرلوک هولمز» که توسط «آرتور کانن دویل» خلق شده و تاکنون به دفعات زیادی در سینما و تلویزیون به تصویر آن را دیده‌ایم و داستان‌های پیچیده و هیجان‌انگیز مختلفی برای طرفدارانش به ارمغان آورده، حالا بار دیگر می‌خواهد در شبکه CW دیده شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


ساخت سریال شرلوک هولمز توسط شبکه CW

شخصیتی که در سینما و تلویزیون به ترتیب توسط «رابرت داونی جونیور» و «بندیکت کامبربچ» به شکل‌هایی متفاوتی اجرا شد، حالا به نظر می‌رسد که نوبت ساخت اقتباسی جدید و بسیار متفاوت از شرلوک هولمز فرا رسیده است.

مجموعه تلویزیونی جدیدی تحت عنوان Sherlock & Daughter از بازیگر فیلم‌های هری پاتر یعنی «دیوید تیولیس» در قامت «شرلوک هولمز» و «دوگری اسکات» در قامت دشمن قسم‌خورده‌اش یعنی پروفسور «جیمز موریارتی» بهره خواهد برد. «بلو هانت» نیز نقش آفرینی شخصیتی را بر عهده دارد که به‌نظر می‌رسد دختر شرلوک هولمز باشد.

در سریال جدید شرلوک هولمز با جنبه متفاوتی از این شخصیت آشنا خواهیم شد که برای حل یک پرونده بسیار مرموز، مجبور می‌شود تا جان عزیزترین دوستانش را به خطر بیندازد. پرونده‌ای که پای دختری به نام «املیا» را به داستان باز می‌کند.

مادر «املیا» کشته شده و او سال‌ها دنبال پدرش می‌گردد و گویا این شخص شرلوک باشد. آن‌ها علی‌رغم تمام اختلافاتشان، مجبور می‌شوند تا به حل این پرونده روی آورده و رازهای بزرگی را برملا کنند.

در حالی که تاکنون چندین و چند فیلم و سریال حول محور دنیای شرلوک هولمز ساخته شده؛ اما سریال Sherlock & Daughter می‌تواند یکی از منحصر به فردترین آن‌ها لقب بگیرد. باید صبر کرد و دید که شبکه CW در همکاری با CBS چه برنامه‌ای برای طرفداران مشهورترین کارآگاه جهان خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت سریال شرلوک هولمز چیست؟ آیا دیگر آثار اقتباسی از این داستان را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *