اسکورپیون در فیلم Mortal Kombat 2 حضور خواهد داشت

در میان تازه‌ترین اخبار فیلم‌ها، خبر بازگشت هیرویوکی سانادا (Hiroyuki Sanada)، بازیگر نقش اسکورپیون (Scorpion)، در فیلم Mortal Kombat 2 تأیید شده است.

در گفت‌وگویی با نشریه «ComicBook»، این هنرپیشه اعلام کرد که نقش «اسکورپیون» را در قسمت دوم نیز بازی کرده است و فیلم‌برداری صحنه‌های مربوط به این شخصیت، به تازگی در استرالیا به پایان رسید. «تاد گارنر»، تهیه‌کننده Mortal Kombat 2، قبلا با انتشار تصویری از سلاح کونای، به بازگشت اسکورپیون اشاره کرده بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


اسکورپیون در فیلم Mortal Kombat 2

بازیگران دیگری که در این فیلم حضور دارند شامل «لوئیس تان» در نقش «کول یانگ»، «جسیکا مک‌نامی» در نقش «سونیا بلید»، «جاش لاوسون» در نقش «کینو»، «تادانابو آسانو» در نقش «ریدن»، «مکاد بروکس» در نقش «جکس»، «لودی لین» در نقش «لیو کانگ»، «چین هان» در نقش «شنگ سونگ»، «جو تسلیم» در نقش «ساب زیرو»، «مکس هوانگ» در نقش «کانگ لئو»، «کارل اربن» در نقش «جانی کیج»، «آدلین رودولف» در نقش «کیتانا»، «تاتی گابریل» در نقش «جید»، «مارتین فورد» در نقش «شائو کان»، «دیمون هریمن» در نقش «کوان چی»، «دزموند چیام» در نقش «جرود» و «آنا تو نگوین» در نقش «ملکه سیندل» هستند.

فیلم Mortal Kombat 2

«سایمون مک‌کوید»، کارگردان قسمت اول فیلم Mortal Kombat محصول سال 2021، کارگردانی Mortal Kombat 2 را نیز بر عهده دارد و «جرمی اسلاتر»، نویسنده اصلی سریال Moon Knight، فیلم‌نامه قسمت دوم را نوشت. «جیمز وان»، «مایکل کلیر»، «سایمون مک‌کوید» و «ای. بنت» همچنین به عنوان تهیه‌کنندگان این پروژه فعالیت داشتند. فیلم‌برداری Mortal Kombat 2 به تازگی به پایان رسید، اما شرکت «برادران وارنر» هنوز زمان اکران این دنباله را اعلام نکرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سری فیلم‌های مورتال کمبت چیست؟ آیا قسمت دوم عملکرد بهتری نسبت به قسمت اول خواهد داشت؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *