سونی تیم نویسندگان سریال Silk: Spider Society را اخراج کرد

به نظر می‌رسد که پروژه ساخت سریال Silk: Spider Society کمتر از انتظارات شرکت «سونی پیکچرز» (Sony Picture’s) پیشرفت کرده است.

با گذشت حدود 6 سال، دنیای سینمایی عنکبوتی «سونی» هنوز هیچ فیلمی از شخصیت «مرد عنکبوتی» ندارد و فیلم‌هایی مانند موربیوس نیز با شکست‌های فاجعه‌باری در گیشه جهانی روبرو شدند. به نظر می‌رسد که این مسئله نیز در مورد فیلم جدید این دنیای سینمایی، یعنی مادام وب، صدق خواهد کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


اخراج نویسندگان سریال Silk: Spider Society توسط سونی

با این حال، شرکت «سونی پیکچرز» قوی‌تر از همیشه در حال گسترش دنیای سینمایی خود بدون حضور شخصیت «مرد عنکبوتی» است و با پروژه‌ای به نام Silk: Spider Society قصد دارد تا فرانچایز خود را در زمینه تلویزیون نیز گسترش دهد. بر اساس گزارشات جدید، تقریباً تمام اعضای اتاق نویسندگی این مجموعه تلویزیونی اخراج شده‌اند و تنها تهیه‌کنندگانی مانند «آنجلا کانگ»، «فیل لرد» و «کریس میلر» در این پروژه فعالیت می‌کنند.

سریال Silk: Spider Society

بخش دوم این گزارش اخبار جالبی ارائه می‌دهد؛ اعلام شده است که احیای مجدد این سریال قصد دارد تا تمرکز خود را از زنان به مردان منتقل کند؛ این امر با کلیت شخصیت «سیلک»، یعنی «سیندی مون»، در تناقض است. «سیندی مون»، بر اساس اطلاعات منتشر شده در سال گذشته، مبارزه با جرم و جنایت را پس از نبود «مرد عنکبوتی» بر عهده گرفته و در این فرآیند، با بحران هویتی روبه‌رو شده و به خشونتی بی حد و مرز روی می‌آورد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد اخراج نویسندگان تیم سریال Silk: Spider Society چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *