از علیرضا بیرانوند و سعید مهری به دلیل تبلیغ کوروش کمپانی شکایت شد

افرادی که مال خود را توسط کوروش کمپانی باختند، از سلبریتی‌هایی از جمله «علیرضا بیرانوند» و «سعید مهری» که این کمپانی را تبلیغ کرده بودند، شکایت کرده‌اند.

بسیاری از افراد مشهور و سلبریتی‌ها، کمپانی کوروش را تبلیغ کرده بودند؛ اما اکنون مردم علاوه بر شکایت از این کمپانی، از برخی از این سلبریتی‌ها و ورزشکاران نیز شکایت کرده‌اند. این افراد شامل نام‌هایی همچون «علیرضا بیرانوند»، «سعید مهری»، «هادی چوپان»، «خواهران منصوریان»، «هادی ساعی»، «امیرعلی اکبری» و غیره هستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


شکایت از علیرضا بیرانوند و سعید مهری به دلیل تبلیغ کوروش کمپانی

در روزهای اخیر، یک کلاهبرداری بزرگ توسط «کوروش کمپانی» با هدف فروش آیفون 13 به قیمت 20 میلیون تومان، سر صدای زیادی راه انداخته است. مردم از شهرهای مختلف ایران که قربانیان این کلاهبرداری شناخته می‌شوند، از این شرکت شکایت کرده‌اند و تحقیقات در خصوص مدیرعامل «کوروش کمپانی» همچنان ادامه دارد.

بسیاری از مالباختگان «کوروش کمپانی» معتقدند که مردم به دلیل تبلیغات سلبریتی‌ها و ورزشکاران از این شرکت، اعتماد زیادی به آن کمپانی داشتند و برای خرید آیفون با قیمت 20 میلیون تومان اقدام کردند.

کوروش کمپانی

سلبریتی‌های زیادی از جمله «علیرضا بیرانوند»، «سعید مهری»، «هادی چوپان»، «خواهران منصوریان»، «هادی ساعی»، «امیرعلی اکبری» و غیره کوروش کمپانی را تبلیغ کرده بودند و به همین دلیل مردم علاوه بر شکایت از «کوروش کمپانی»، از این سلبریتی‌ها و ورزشکاران هم شکایت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی شکایت از علیرضا بیرانوند و سعید مهری به دلیل تبلیغ کوروش کمپانی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *