غیر رسمی: گرِت ادواردز کارگردان فیلم جدید Jurassic World شد

اخیرا اخباری مبنی بر مذاکره «گرت ادواردز» با استودیو «یونیورسال» برای کارگردانی فیلمی جدید به نام فیلم Jurassic World منتشر شده است.

«گرت ادواردز»، کارگردان فیلم Rogue One، در حال مذاکره برای کارگردانی فیلمی کاملا جدید به نام فیلم Jurassic World برای «یونیورسال» است. این خبر چند روز پس از شکست مذاکرات استودیو با «دیوید لیچ» منتشر شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فیلم Jurassic World

تهیه‌کننده اجرایی این فیلم، «استیون اسپیلبرگ» خواهد بود و «فرانک مارشال» و «پاتریک کراولی» وظیفه تهیه‌کنندگی آن را بر عهده خواهند داشت. همچنین، «دیوید لیچ» و «کلی مک کورمیک» نیز از طریق 87North تولید کنندگان خواهند بود. «دیوید کوپ»، فیلمنامه‌نویس اصلی فیلم پارک ژوراسیک و دنیای گمشده نیز فیلمنامه را خواهد نوشت. از دیگر فیلمنامه‌های کوپ می‌توان به ماموریت غیرممکن، مرد عنکبوتی، مرگ تبدیل به او، اتاق وحشت و جنگ دنیاها اشاره کرد.

این پروژه‌ی بدون عنوان که برای اکران در 2 ژوئیه 2025 برنامه ریزی شده است، یک خط داستانی تازه در مجموعه دایناسورها را آغاز می‌کند که چندین دهه را در بر می‌گیرد. هنوز مشخص نیست که آیا ستاره‌های قبلی از جمله «کریس پرت»، «برایس دالاس هاوارد»، «سم نیل»، «لورا درن» یا «جف گلدبلوم» در این فیلم باز خواهند گشت یا خیر.

فیلم Jurassic World

شش فیلمی که در ابتدا توسط اسپیلبرگ در سال 1993 به نام پارک ژوراسیک آغاز شد، بیش از 6 میلیارد دلار در سراسر جهان به دست آورد. همچنین، جدیدترین فیلم سال 2022، به اسم Jurassic World Dominion از یک میلیارد دلار در سراسر جهان گذشت.

جدیدترین اثر کارگردانی شده توسط «گرت ادواردز» به نام خالق، داستان یک مامور سابق نیروهای ویژه را روایت می‌کند که باید سلاحی برای نابودی بشریت که در طی چند دهه‌ ساخته شده را نابود کند؛ اما متوجه می‌شود که هدف اصلی یک جنگنده هوش مصنوعی به شکل یک کودک است. این فیلم نامزد بهترین صدا و بهترین جلوه‌های بصری در جوایز اسکار امسال شده است. از دیگر فیلم‌های او می‌توان به هیولاها در سال 2010 و گودزیلا در سال 2014 اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم‌های گرت ادواردز چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *