تاریخ اکران فیلم Ballerina مشخص شد

تاریخ اکران فیلم Ballerina در حالی که فیلم the crow جای او را برای اکران در سینما گرفت، از جوئن سال 2024 به سال بعدی تغییر پیدا کرد.

به گزارش فیگار به نقل از سایت «deadline»، در حال حاضر تاریخ اکران فیلم بالرین جایگاه ثابتی برای تابستان سال 2025 دارد. هم اکنون، هیچ چیزی برای ناراحتی وجود ندارد، زیرا در عوض «روپرت سندرز» از فیلم The Crow، تاریخ تابستانی بالرین در 7 ژوئن امسال را در اختیار خواهد گرفت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ اکران فیلم Ballerina

بالرین، اسپین آف جان ویک با بازی «آنا دی آرماس»، یک سال از 7 ژوئن 2024 (18 خرداد 1403) به 6 ژوئن 2025 (16 خرداد 1404) به تعویق خواهد افتاد. این حرکت در حالی انجام می‌شود که «چاد استاهلسکی» قرارداد جدیدی با شرکت «Lionsgate» برای نظارت بر فرانچایز امضا کرده است. او با «لن وایزمن»، کارگردان بالرین، روی سکانس‌های اکشن دیگری برای فیلم کار می‌کند تا حتی بیشتر از آنچه هست قوی‌تر شود.

تاریخ اکران فیلم Ballerina

بالرین (Ballerina) یک فیلم اکشن و دلهره‌آور به کارگردانی و نویسندگی «لن وایزمن» است. این پنجمین فیلم از مجموعه‌ فیلم‌های جان ویک در نظر گرفته می‌شود. در این فیلم، «آنا د آرماس» در نقش «رونی»، یک بالرینِ قاتل ظاهر می‌شود، که قبلاً توسط «یونیتی فیلان» در جان ویک: بخش 3 – پارابلوم (2019) به تصویر کشیده شده‌ بود. همچنین «آنجلیکا هیوستون»، «گابریل بیرن»، «کاتالینا ساندینو مورنو»، «نورمن ریدس»، و «ایان مک‌شین» و «کیانو ریوز» در آن حضور دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تاریخ اکران فیلم Ballerina چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *