نویسنده فیلم Fantastic Four مشخص شد

نویسنده فیلم‌های Black Widow و Thor: Ragnarok از دنیای سینمایی مارول (MCU)، مسئول نگارش فیلم Fantastic Four منتظر شده است.

بالاخره پس از انتظار طولانی و شایعات فراوان، استودیوی «مارول» به صورت رسمی بازیگران فیلم سینمایی Fantastic Four را معرفی کرد. در این رویداد، «پدرو پاسکال» برای نقش «رید ریچاردز»، «ونسا کربی» برای نقش «سو استورم»، «جوزف کوئین» برای نقش «جانی استورم» و «ابن ماس بچراک» برای نقش «بن گریم» معرفی شدند و به تازگی نویسنده این فیلم معرفی مورد انتظار مشخص شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


نویسنده فیلم Fantastic Four

این فیلم توسط «مت شکمن» کارگردانی خواهد شد و می‌تواند زمینه‌ساز حضور شخصیت‌های مهمی مانند «دکتر دووم»، «گالاکتوس» و «موج سوار نقره‌ای» در دنیای سینمایی مارول باشد.

اکنون که کارگردان و بازیگران این پروژه توسط استودیوی «مارول» انتخاب شده‌اند، نوبت به یکی از جنبه‌های مهم ساخت فیلم، یعنی نگارش فیلم‌نامه رسیده است و گزارش‌های جدید از خبرگزاری «هالیوود ریپورتر» نشان می‌دهد که اریک پیرسون ، نویسنده با سابقه دنیای سینمایی مارول، نگارش فیلم‌نامه Fantastic Four را برعهده گرفته است.

فیلم Fantastic Four
اریک پیرسون نویسنده Fantastic Four

با توجه به وضعیت ناامیدکننده فعلی دنیای سینمایی مارول و ناکامی پروژه‌های بزرگ آن و در نتیجه کاهش جذابیت در میان مخاطبین، انتخاب یک نویسنده که بتواند یک داستان ارزشمند و جذاب را به ارمغان بیاورد، بسیار حائز اهمیت است. به خصوص زمانی که درباره‌ی یکی از تیم‌های ابرقهرمانی مهم دنیای کمیک حرف می‌زنیم که نقش مهمی در آینده دنیای سینمایی مارول و ایده جهان‌های موازی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم سینمایی Fantastic Four چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *