احتمال ساخت دنباله فیلم Wonka وجود خواهد داشت

با توجه به استقبال عموم و بینندگان از فیلم Wonka با بازی «تیموتی شالامی»، احتمال ساخت دنباله‌ای برای آن خیلی دور از ذهن نیست.

با استقبال عموم از فیلم Wonka، احتمال ساخت دنباله‌ای برای آن به نظر می‌رسد که خیلی دور از انتظار نباشد. این فیلم که به کارگردانی «پل کینگ» ساخته شده و از بازیگرانی همچون «تیموتی شالامی»، «روآن اتکینسون»، «هیو گرانت» و «الیویا کلمن» بهره برده، به عنوان پیش درآمدی بر داستان معروف «چارلی» و کارخانه شکلات‌سازی شناخته می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


دنباله فیلم Wonka ساخته می‌شود

این فیلم که در سبک فانتزی و موزیکال ساخته شده و دارای بودجه‌ای بالغ بر 125 میلیون دلار است، از اواخر سال 2023 میلادی در سینماهای جهان به اکران رسید و موفق شد فروش قابل‌توجهی بالغ بر 617 میلیون دلار دست پیدا کند.

با توجه به استقبال گسترده از این فیلم، احتمال ساخت دنباله آن وجود دارد؛ به‌ویژه اینکه کارگردان این پروژه، «پل کینگ»، در گفت‌وگوهای اخیر به این موضوع اشاره کرده است. در یک مصاحبه با خبرگزاری کامیک‌بوک، او اظهار داشته که ساخت این دنباله‌، مساله‌ای است که در دستور کار او قرار دارد. وی به احتمال ساخت فیلم Wonka 2 توسط کمپانی «برادران وارنر» نیز اشاره کرد.

فیلم Wonka

«پل کینگ» بیان کرد:

یکی از مواردی که او را به وجد می‌آورد، مشارکت «دیوید هیمن» تهیه‌کننده در این پروژه است. همچنین، او تأکید داشته که در صورت وجود ایده مناسب، تهیه‌کننده مساله‌ای در این خصوص نخواهد داشت و تنها اگر ایده‌ای جذاب و مناسب موجود باشد، از آن استقبال خواهد کرد.

این نکته نشان می‌دهد که ساخت دنباله‌ای برای فیلم Wonka صرفا به دلیل اجبار و انتظارات بازار نبوده و بلکه نیاز به یافتن یک ایده مناسب و جذاب دارد؛ اما برای دیدن تصمیم نهایی از سوی کمپانی «برادران وارنر»، باید صبر کرد و منتظر بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Wonka چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *