جوزف کوئین به فیلم جدید الکس گارلند پیوست

جوزف کوئین بازیگری که در فصل چهارم سریال Stranger Things ایفای نقش کرده بود؛ در حال مذاکره با استودیوی A24، برای حضور در فیلم جدید «الکس گارلند» است.

«جوزف کوئین»، بازیگری که در فصل چهارم سریال چیزهای عجیب به ایفای نقش پرداخته بود، در حال مذاکره با شرکت «A24» برای حضور در فیلم جدید و جنگی «الکس گارلند» است. «گارلند» که پیش از این، فیلم‌هایی همچون اکس ماکینا و تخریب را کارگردانی کرده بود، اکنون هدایت یک فیلم بدون عنوان و جنگی را بر عهده گرفته است و «جوزف کوئین» نیز احتمالا به تیم این فیلم اضافه خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


جوزف کوئین و فیلم جدید الکس گارلند

«چارلز ملتون»، بازیگری که در سریال ریوردیل و فیلم‌هایی همچون خورشید هم یک ستاره است و پسران بد به عنوان همیشه در نقش اصلی ایفای نقش کرده بود نیز در این فیلم حضور خواهد داشت. «گارلند» و «مندوزا» پیش از این در فیلم جنگ داخلی با همکاری موفقیت‌آمیزی روبرو شده و «مندوزا» به عنوان مشاور نظامی در این فیلم شرکت داشته است.

جوزف کوئین

«جوزف کوئین»، علاوه بر ایفای نقش در سریال چیزهای عجیب، برای بازی در نقش‌های متنوعی شناخته می‌شود و اخیرا برای نقش‌هایی در فیلم‌هایی همچون The Fantastic Four و A Quiet Place: Day One انتخاب شده است. همچنین، او در فیلم‌هایی مانند Gladiator 2 و Civil War نیز به ایفای نقش پرداخته است و ما منتظر اکران فیلم Civil War با بازی او در تاریخ 12 آوریل 2024 هستیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم‌های جوزف کوئین چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *