ویل اسمیت اطلاعات جدیدی از فیلم Bad Boys 4 را منتشر کرد

بازیگر معروف، «ویل اسمیت» که در سری فیلم‌های پر طرفدار Bad Boys ایفای نقش کرده بود، اطلاعات جدیدی از فیلم Bad Boys 4 را فاش و منتشر کرد.

سری فیلم‌های محبوب Bad Boys، به عنوان یکی از پرطرفدارترین سری‌های اکشن در صنعت سینمای هالیوود محسوب می‌شود. این فرنچایز از بازیگران معروفی مانند «ویل اسمیت» و «مارتین لارنس» بهره برده است. با انتشار فیلم سوم از این سری به نام Bad Boys for Life در سال 2020 و پس از گذشت 17 سال از انتشار فیلم قبلی، این فرنچایز موفق شد با فروش بیش از 426 میلیون دلار، استقبال زیادی از طرفدارانش داشته باشد و این موفقیت، زمینه را برای ساخت فیلم Bad Boys 4 فراهم کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


اطلاعات جدیدی از فیلم Bad Boys 4

در چند سال گذشته، اتفاقات مختلفی باعث تأخیر در ساخت فیلم بدون عنوان Bad Boys 4 شده است. از مشکلات ایجاد شده توسط ویل اسمیت در رویداد اسکار گرفته تا اعتصابات نویسندگان و بازیگران، این فرآیند را به چالش کشیده است؛ اما «ویل اسمیت» در آخرین پست اینستاگرامی خود اعلام کرده که فیلم پسران بد 4 به سرعت در حال آماده شدن است.

فیلم Bad Boys 4

کارگردانان فیلم چهارم، «عادل العربی» و «بلال فلاح»، قبلاً اعلام کرده بودند که در این قسمت از فرنچایز. برعکس فیلم قبلی که بیشتر به سمت درام تمایل داشت، عنصر کمدی بیشتری را در این سری شاهد خواهیم بود. اکران فیلم Bad Boys 4 برای تاریخ 14 ژوئن 2024 یعنی 25 خرداد 1403 برنامه‌ریزی شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سری فیلم‌های Bad Boys چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *