سریال کیش و مات از شبکه تهران پخش خواهد شد

سریال کیش و مات یک مجموعه رازآلود و جذاب است که بر اساس رمان‌های مشهور «هرکول پوآرو» و خانم «مارپل» نوشته «آگاتا کریستی» ساخته شده است.

این مجموعه، داستان‌های جذابی از قتل در قطار سریع السیر شرق و قتل راجر آکروید را جمله به تصویر می‌کشد. اگر شما علاقه‌مند به سریال‌های چینی هستید، می‌توانید مجموعه کیش و مات را از روز شنبه، 5 اسفند ماه 1402، از شبکه تهران تماشا کنید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


ساعت پخش سریال کیش و مات از شبکه تهران

برنامه های شبکه آی فیلم نشان می‌دهد که این سریال هر شب ساعت 23:00 پخش خواهد شد. در صورت عدم توانایی در تماشای سریال در این ساعت، می‌توانید در ساعت 10:40 و 19:00 روز بعد که زمان پخش تکرار سریال است، آن را تماشا کنید.

در این سریال، بازیگران معروف چینی مانند «هو یی تیان»، «لئون ژانگ» و «ژانگ شین یو» به نقش‌های داستان‌های رازآلود و تاریخی این مجموعه می‌پردازند و با بازی هنرمندانه خود، زندگی جالبی به داستان این سریال می‌بخشند.

اگرچه در برخی از قسمت‌ها محدودیت‌هایی در مکان‌ها وجود دارد؛ اما شیوه‌ی جذاب روایت داستان و بازی درخشان بازیگران، تماشاگران را تا انتها همراه می‌کند. استفاده از جلوه‌های ویژه با کیفیت و حرفه‌ای نیز از ویژگی‌های دیگر این سریال است.

سریال کیش و مات

داستان این مجموعه تاریخی و رازآلود، درباره یک وکیل جوان به نام «سیتو یان» اهل پکن است. مدیر دوبله این مجموعه چینی «شیلا آژیر» بوده و صدابرداری آن توسط «اکبر صالحی» انجام می‌شود. صداپیشگانی همچون «رضا آفتابی»، «زهره اسدی»، «بابک اشکبوس»، «ارغوان افراسیاب»، «مهوش افشاری،» «رضا الماسی»، «دانیال الیاسی»، «آرزو امیربدری»، «محمد بهاریان»، «علی بیگ محمدی»، صداپیشه‌های این اثر خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پخش سریال کیش و مات چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *