تریلر جدید انیمیشن Kung Fu Panda 4 منتشر شد

پس از مدت‌ها انتظار، تریلر انیمیشن Kung Fu Panda 4 بلاخره منتشر شد. تیم سازنده این انیمیشن، با انتشار این کلیپ اعلام کردند که این فیلم مارس سال آینده منتشر می‌شود.

چهارمین قسمت از مجموعه فیلم‌های پاندای کونگ فو کار که توسط استودیوی «دریم ورکس» (DreamWorks Animation) ساخته شده در تاریخ 8 مارس 2024 (18 اسفند 1402) به نمایش در خواهد آمد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر انیمیشن Kung Fu Panda 4 منتشر شد

تریلر Kung Fu Panda 4 که چندی پیش به صورت رسمی منتشر شد، به طرفداران این انیمیشن، نوید یک دنباله اکشن، هیجان‌انگیز و کمدی را می‌دهد.

در ادامه می‌توانید جدیدترین تریلر انیمیشن Kung Fu Panda 4 را مشاهده کنید:

در این انیمیشن، بازیگرانی همچون «جکی چان»، «جک بلک»، «آنجلینا جولی»، «جیمز هانگ»، «سث روگن»، «دیوید کراس»، «لوسی لیو»، «اوکوافینا» و «داستین هافمن» صداپیشگی می‌کنند. همچنین «مایک میچل» (کارگردان انیمیشن‌هایی همچون Shrek 4 و Trolls و The Lego Movie 2: The Second Part)، کارگردانی این انیمیشن را برعهده خواهد داشت.

استودیوی «دریم وورکس»، چندی پیش با انتشار تریلر انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4 اعلام کرد که این قسمت، شامل 3 شخصیت شرور (تای لانگ، ارباب شن، کای) است. در این قسمت، «پو» به عنوان جنگجوی اژدها دعوت می‌شود تا به عنوان رهبر معنوی دره صلح عمل کند.

او باید یک جانشین مناسب برای خود پیدا کرده و لقب جنگجوی اژدها را به فردی شایسته بسپارد. در تریلر چهارمین فیلم پاندای کونگ فو کار نشان داده شد که پو سعی می‌کند وظایف خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر انیمیشن Kung Fu Panda 4 چیست؟ آیا شما با مجموعه انیمیشن‌های پاندای کونگ فو کار خاطره دارید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *