سریال کره‌ای جا میونگ گو از شبکه تماشا پخش خواهد شد

سریال کره ای جا میونگ گو یک سریال تاریخی در ژانر اکشن، درام و فانتزی، محصول سال 2009 است که به زودی در شبکه تماشا پخش خواهد شد.

مدیر دوبله این سریال «امیر حکیمی» و صدابرداری آن به عهده «علی ذوالفقاری» است. شبکه تماشا مسئولیت پخش این سریال را بر عهده داشته و پس از تایید و روند ترجمه، ویراستاری و دوبله، آن را به نمایش خواهد گذاشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


پخش سریال کره ای جا میونگ گو از شبکه تماشا

در خلاصه داستان این فصل از سریال آمده که امپراطوری «ناکرانگ» دارای طبل مقدسی است که در هنگام حمله دشمن به صدا در می‌آید و همه را از خطر مطلع می‌کند تا از یک شبیخون، جان سالم به در ببرند.

سریال کره ای جا میونگ گو

 

«شیلا آژیر»، «نسرین اسنجانی»، «بابک اشکبوس»، «ارغوان افراسیاب»، «مهوش افشاری»، «رضا الماسی»، «دانیال الیاسی»، «آرزو امیربدری»، «محمد بهاریان»، «باران بهرامی»، «علی بیگ محمدی»، «محمد تنهایی»، «مریم جلینی»، «ارسلان جولایی»، «محمدرضا حسینیان»، «اعظم سادات دلبری»، «سیما رستگاران»، «شیرین روستایی»، «آرزو روشناس»، «منوچهر زنده دل»، «افشین زی نوری»، «حسین سرآبادانی»، «لادن سلطان پناه»، «ابوالفضل شاه بهرامی»، «مریم شاهرودی»، «فاطمه شعشعانی»، «پریا شفیعیان»، «خشایار شمشیرگران»، «محمد صادقیان»، «سحر صحامیان»، «بهروز علی محمدی»، «میلاد فتوحی»، «پویا فهیمی»، «شروین قطعه‌ای»، «امیربهرام کاویانپور»، «امیرصالح کسروی»، «نسرین کوچک خانی»، «مریم معینیان»، «اسفندیار مهرتاش»، «مریم مهماندوست»، «علی همت مومیوند»، «نیما نکویی فرد»، «حسین نورعلی»، «نازنین یاری» و «امیر حکیمی» از گویندگان این سریال هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پخش سریال کره‌ای جا میونگ گو از شبکه تماشا چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *