تریلر فیلم Horizon: An American Saga منتشر شد

شب گذشته، تازه‌ترین تریلر فیلم Horizon: An American Saga به کارگردانی و بازیگری «کوین کاستنر» توسط کمپانی برادران وارنر منتشر شد.

«کوین کاستنر»، بازیگر مشهور و معروف که به تازگی با حضور در سریال یلواستون (Yellowstone) به شهرت رسیده است، اکنون تمام تلاش خود را به کار برد تا این فیلم وسترن و حماسی را به ثمر برساند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم Horizon: An American Saga منتشر شد

او اولین تریلر فیلم افق حماسه آمریکایی را به انتشار رساند تا نشان دهد فیلمبرداری این فیلم به اتمام رسیده است. گزارش‌ها نشان می‌دهند که اختلافات بین «کوین کاستنر» و خالق سریال یلواستون، یعنی «تیلور شریدان» و همچنین عدم دسترسی او به بخش دوم فصل پنجم این مجموعه تلویزیونی، منجر به تمرکز «کاستنر» بر ساخت Horizon: An American Saga شده است.

تریلر حماسه آمریکایی فیلم افق نشان می‌دهد که این اثر قرار است داستان مهاجران در غرب آمریکا را در طول 15 سال روایت کند. این مهاجران در زمان جنگ داخلی با تصمیماتی بسیار دشوار روبرو می‌شوند.

«کوین کاستنر» در این فیلم، نقش کارگردانی این اثر سینمایی دو بخشی را برعهده داشته و فیلمنامه آن را به همراه «جان بیرد» نوشته است. همچنین، او از بازیگران برجسته‌ای مانند «سیه‌نا میلر»، «سم ورثینگتون»، «لوک ویلسون»، «جنا مالون»، «توماس هیدن چرچ»، «ویل پتون» و «دنی هیوستون» برای این فیلم استفاده کرده است. این اثر سینمایی به دو بخش در تاریخ‌های 28 ژوئن 2024 (8 تیر 1403) و 16 اوت سال 2024 (25 مهر 1403) میلادی روی پرده سینماها خواهد رفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کارگردانی «کوین کاستنر» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *