تاریخ پخش سریال افعی تهران اعلام شد

به‌گزارش روابط عمومی فیلم‌نت، سریال افعی تهران از تاریخ 16 اسفند 1402، پخش خود را به صورت اختصاصی و رسمی از پلتفرم فیلم‌نت آغاز می‌کند.

این سریال، هر چهارشنبه ساعت 8 صبح پخش خواهد شد. افعی تهران با کارگردانی «سامان مقدم» و تهیه‌کنندگی «جواد فرحانی» ساخته شده و در آن، بازیگرانی همچون «پیمان معادی»، «سحر دولتشاهی»، «آزاده صمدی»، «پژمان جمشیدی»، «مریلا زارعی»، «مهسا حجازی»، «بهادر مالکی»، «به‌آفرید غفاریان»، «نیلوفر کوخانی»، «تورج اصلانی»، «امیراحمد قزوینی»، «محمد صدیقی مهر»، «مجید جوزانی» و «ماهور نعمتی» حضور دارند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ پخش سریال افعی تهران اعلام شد

افعی تهران سریال پرحاشیه‌ای است که در ژانر درام و اجتماعی قرار دارد و داستان یک کارگردان سینمایی را به تصویر می‌کشد که درگیر یک پرونده قتل می‌شود. «پیمان معادی»، علاوه بر بازیگری، به‌عنوان نویسنده، در ساخت این سریال مشارکت داشته است که این همکاری دوم او با «سامان مقدم» محسوب می‌شود.

سریال افعی تهران

در این سریال، «مرتضی غفوری» به عنوان مدیر فیلمبرداری، «علی شمس» به عنوان مدیر برنامه‌ریزی، «محمود خرسند» مدیر صدابرداری، «ایرج شهرزادی» صداگذار، «کامیاب امین عشایری» طراح صحنه، «ایمان امیدواری» طراح لباس، «سیامک مهماندوست» تدوینگر، «امیر توسلی» به عنوان موسیقی‌ساز و «امیر یمینی» به عنوان مدیر تولید حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پخش این سریال در نمایش خانگی و مجموعه‌های اختصاصی فیلم‌نت چیست؟ آیا این مجموعه می‌تواند موفق باشد؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *