تاریخ اکران دنباله انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem مشخص شد

سال گذشته، انیمیشن سینمایی جدیدی از Teenage Mutant Ninja Turtles به انتشار رسید و حالا استودیوی سازنده به صورت رسمی تاریخ اکران انیمیشن لاکپشت های نینجا را مشخص کرد.

انیمیشن جدید لاکپشت های نینجا عناصر خارق‌العاده زیادی برای ما به ارمغان آورد و یک دنیای جدید برای این فرانچایز خلق کرد که با استقبال شدید هواداران مواجه شد. پس از موفقیت این انیمیشن، پارامونت اعلام کرد که دنباله آن را خواهد ساخت و شب گذشته نیز تاریخ پخش و اکران آن را اعلام کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ اکران انیمیشن لاکپشت های نینجا مشخص شد

استودیو پارامونت به تازگی مجموعه‌ای از تاریخ‌های اکران آثار آینده خود را در قالب یک بیلبورد اعلام کرد که در میان آن‌ها، نام انیمیشن لاکشپت های نینجا 2 به چشم می‌خورد. طبق اعلام رسمی استودیوی پارامونت، دنباله انیمیشن Mutant Mayhem در تاریخ 9 اکتبر 2026 اکران خواهد شد.

در این انیمیشن «جف رو» به عنوان کارگردان و همچنین «سث روگن» و «ایوان گلدبرگ» به عنوان تهیه‌کننده بازخواهند گشت. هنوز هیچ خبری در مورد عنوان یا سایر بازیگران وجود ندارد؛ اما فیلم قبلی با رونمایی از شخصیت «شریدر» به پایان رسید؛ بنابراین حداقل یک شخصیت جدید را می‌شناسیم که در دنباله حور خواهد داشت.

تاریخ اکران انیمیشن لاکپشت های نینجا

شب گذشته، «رمزی نایتو»، رئیس بخش انیمیشن‌سازی پارامونت و نیکلودئون، هنگام معرفی انیمیشن جدید لاکپشت های نینجا آشوب جهش یافته گفت:

برنامه برای ساخت این فرنچایز، سال‌ها در حال برنامه‌ریزی بوده و ما خوشحالیم که به گسترش دنیای محبوب لاک‌پشت‌های نینجا جهش یافته نوجوان را ادامه دهیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی قسمت اول انیمیشن لاکپشت های نینجا: آشوب جهش‌یافته چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Comic Book


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *