قسمت ابتدایی سریال Walking Dead: The Ones Who Live رکورد زد

آخرین اسپین‌آف مردگان متحرک، یعنی سریال The Walking Dead: The Ones Who Live ، با استقبال خوبی از قسمت اول این سریال رو به رو شد.

آخرین اسپین آف مردگان متحرک ، یعنی سریال The Walking Dead: The Ones Who Live ، با شروع موفقیت‌آمیزی روبرو شده و بینندگان استقبال بسیار خوبی از قسمت اول این سریال کردند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سریال Walking Dead: The Ones Who Live

The Walking Dead: The Ones Who Live میزبان بازگشت دو شخصیت محبوب، یعنی «ریک گرامز» با بازی «اندرو لینکن» و «میشون» با بازی «دانای گوریرا» است. گزارش‌ها نشان می‌دهند که تاکنون بیش از 3 میلیون نفر قسمت اول این سریال را تماشا کرده‌اند.

همچنین، این مجموعه توانست به عنوان پربیننده‌ترین قسمت تاریخ پلتفرم استریم «AMC+» معرفی شود، اما تعداد دقیق بینندگان هنوز مشخص نشده است. پخش این سریال در «AMC+» باعث جذب کاربران زیادی به این پلتفرم شد و تعداد زیادی از آن‌ها دارای حساب کاربری هستند.

سریال Walking Dead: The Ones Who Live

«اسکات گیمپل»، مدیر ارشد محتوای این فرانچایز، اعتقاد دارد که The Walking Dead می‌تواند به مدت طولانی‌تری ادامه پیدا کند؛ یعنی حتی پس از پایان اسپین‌آف اصلی.

اسپین‌آف The Ones Who Live سال‌هاست که در دست ساخت قرار دارد. ابتدا قرار بود فقط به صورت یک سه‌گانه سینمایی ارائه شود، اما بعدها تصمیم به تبدیل آن به سریال گرفته شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Walking Dead: The Ones Who Live چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *