سریال The Brothers Sun بعد از انتشار فصل اول کنسل شد

سریال The Brothers Sun (برادران سان) پس از انتشار یک فصل در شبکه «نتفلیکس» (Netflix)، به‌ دلیل عدم جذب بینندگان کافی لغو شد.

سریال برادران سان (The Brothers Sun) به نویسندگی «برد فالچوک» و «بایرن وو» پس از یک فصل در «نتفلیکس» کنسل شد. این سریال در دو ماه گذشته به پخش رسید و در زمانی که دریافت نقدهای مثبتی داشت، تا پنج هفته میان 10 عنوان تلویزیونی انگلیسی‌زبان در شبکه «نتفلیکس» قرار داشت. با این حال، تعداد بینندگان هفتگی آن به بیش از 7 میلیون نرسید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سریال The Brothers Sun کنسل شد

در این سریال اکشن، «میشل یئو» نقش «آیلین سان» را بازی می‌کند، زنی باهوش که پس از رهایی از دنیای گانگسترهای تایوان، به همراه پسرش «بروس» با بازی «سم سونگ لی» در لس‌آنجلس، زندگی جدیدی را شروع می‌کند؛ اما با بازگشت پسر بزرگ‌ترش، «چارلز» با بازی «جاستین چی‌ین»، گذشته‌ی تلخ خانواده را زنده می‌کند، زیرا پدرش به دست آدمکش‌های ناشناخته کشته شده و او به دنبال محافظت از مادر و برادرش است.

سریال The Brothers Sun

از دیگر بازیگران این سریال می‌توان به «هایدی کوان»، «جون لی»، «جنی یانگ»، «جانی کو»، و «جان شو ژانگ» اشاره کرد. «فالچوک» و «وو» همراه با «کوین تانچارون» و «میکل باندسن» از تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ سریال The Brothers Sun چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *