رسمی: شخصیت میس مارول در آینده باز خواهد گشت

«ایمان ولانی» که در فیلم میس مارول در نقش «کاملا خان» بازی کرده بود، تایید کرد که قرار است به عنوان یک ابرقهرمان جهش یافته، به فیلم‌های «مارول» بازگردد.

«ایمان ولانی» با نقش «کامالا خان» در سریال Ms Marvel بازی کرده بود و پس از آن، در فیلم The Marvels نیز حضور داشت، در پایان فیلم دوم، کاپیتان مارول تصمیم گرفته بود که به عنوان یک مربی برای نوجوانان روی زمین بماند؛ اگرچه از قبل تصمیم داشت که تیمی را برای خود جمع کند. با این تفاسیر، به نظر می‌رسد که انتقام‌جویان جوان جایی در افق پنهان هستند و به زودی از آن‌ها رونمایی می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


شخصیت میس مارول

«ایمان ولانی»، هنگام اهدای جوایز انیمه، روز شنبه در صحبت خود با نشریه «Polygon» تایید کرد که قرار است به عنوان یک ابرقهرمان جهش یافته بازگردد. او به طرفداران خود اطمینان داد که خانم مارول آینده‌ای روشن در «MCU» دارد. «ایمان ولانی» گفت:

صحت این موضوع به من اطمینان داده شده است؛ بنابراین حس خوبی دارم. لحظات پایانی فیلم خانم مارول تایید کرد که «کامالا» یک ابرقهرمان جهش یافته است و امکان دارد که در نهایت پس از معرفی او، به تیم X-Men بپیوندد.

میس مارول

متاسفانه، فیلم The Marvels در باکس آفیس جهانی فقط 206 میلیون دلار فروش داشت و سال گذشته، «ولانی» دلیل اتفاقات پیش آمده را توضیح داد:

نمی‌خواهم روی چیزی تمرکز کنم که از کنترل من خارج است، چون فایده‌ای ندارد! این بخاطر «باب ایگر»، مدیر عامل کمپانی «دیزنی» است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی شخصیت میس مارول چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: comicbookmovie


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *