تاریخ برگزاری مراسم Xbox Partner Preview مشخص شد

مایکروسافت تصمیم گرفته است مراسم Xbox Partner Preview را در روز چهارشنبه، 16 اسفند برگزار کند. این رویداد برای طرفداران بازی‌های ویدیویی برگزار می‌شود.

بازی‌هایی که در رویداد جدید Xbox Partner Preview نمایش داده می‌شوند، شامل عناوینی مانند Tales of Kenzera: Zau ،The First Berserker: Khazan و Kunitsu-Gami: Path of the Goddess هستند. در این رویداد، به طرفداران فرصتی داده می‌شود تا نگاهی بهتر و جذاب‌تر به این بازی‌ها و اخبار مرتبط با آنها داشته باشند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ برگزاری مراسم Xbox Partner Preview مشخص شد

رویداد Xbox Partner Preview توسط مایکروسافت در روز چهارشنبه، 16 اسفند برگزار خواهد شد. این نمایش به مدت 30 دقیقه و از ساعت 21:30 به وقت ایران اجرا می‌شود. در این رویداد، تعدادی از بازی‌های استودیوهایی مانند «EA» و «Capcom» مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

رویداد Xbox Partner Preview به منظور به اشتراک گذاری اخبار بازی‌های هیجان‌انگیز از استودیوهای با استعداد از سراسر جهان برگزار می‌شود. این رویداد بدون هیچ گونه حاشیه‌ای برگزار خواهد شد و متمرکز بر نمایش اعلامیه‌ها، تاریخ‌های انتشار، گیم‌پلی جدید و داستان‌های پشت صحنه ساخت بازی‌های آینده است.

در این رویداد، توسعه دهندگان از زبان خودشان درباره بازی‌ها صحبت می‌کنند و جزئیات جالبی در مورد فرآیند ساخت بازی‌ها را برای طرفداران ارائه می‌دهند.

مراسم Xbox Partner Preview

همه بازی‌هایی که در این رویداد نمایش داده می‌شوند، عناوین انحصاری «ایکس باکس» نیستند. همچنین، طرفداران باید در نظر داشته باشند که اطلاعاتی در مورد بازی‌های «اکتیویژن بلیزارد» در این رویداد ارائه نخواهد شد.

علاوه بر بازی‌های آینده، «مایکروسافت» قصد دارد تا اواخر سال جاری کنسول جدید و تمام دیجیتالی Xbox Series X را عرضه کند. با این حال، هنوز اطلاعاتی درباره این سیستم جدید از سوی شرکت اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مراسم Xbox Partner Preview چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: News Xbox


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *