فروش بازی Final Fantasy 7 Rebirth تا 30 درصد از نسخه پیشین خود کمتر بوده است

بازی Final Fantasy 7 Rebirth یکی از جدیدترین عناوین در سال 2024 است و اخیراً اعلام شد که فروش آن نسبت به نسخه قبلی کاهش داشت.

طبق اعلام «کریستوفر درینگ» از «GamesIndustry»، فروش فیزیکی بازی جدید شرکت اسکوئر انیکس به نام Final Fantasy 7 Rebirth در مقایسه با عرضه Final Fantasy 7 Remake تقریباً 30 درصد کاهش یافته است. با این حال، انتشار آمار فروش دیجیتالی این بازی در اواخر این هفته می‌تواند افزایش قابل توجهی را به همراه داشته باشد. در ادامه به جزئیاتی از خبر افت فروش Final Fantasy 7 Rebirth می‌پردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


افت فروش دیجیتالی بازی Final Fantasy 7 Rebirth

Final Fantasy 7 Rebirth، جدیدترین بازی شرکت «اسکوئر انیکس»، به تازگی بر روی کنسول پلی استیشن 5 منتشر شده است و نقدهای بسیار مثبتی از سوی منتقدین دریافت کرد؛ اما در مقایسه با بازی Final Fantasy 7 Remake، فروش فیزیکی آن کاهش یافته و به نظر می‌رسد در آینده فروش بهتری داشته باشد.

بازی Final Fantasy 7 Rebirth

مهم است به یاد داشته باشیم که Final Fantasy 7 Remake در زمانی عرضه شد که قرنطینه‌ها به دلیل شیوع COVID-19 در اوج بودند؛ اما با توجه به اینکه فروش دیجیتالی در طول این سال‌ها محبوبیت بیشتری پیدا کرده است، انتشار آمار فروش دیجیتالی Final Fantasy 7 Rebirth می‌تواند به موفقیت قابل توجهی برسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Final Fantasy 7 Rebirth چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *