آنتونی هاپکینز به فیلم چشمان در درختان پیوست

بنابر گزارشات اخیر در خبررسانی‌های سینمایی، آنتونی هاپکینز ، بازیگر برنده جایزه اسکار هم اکنون در حال بازی در فیلم چشم‌هایی در درختان است.

آخرین باری که «هاپکینز» در فیلم آخرین جلسه فروید در نقش «زیگموند فروید» حضور داشت، جایزه اسکار را برده بود. فیلم چشمان در درختان برگرفته از رمان کلاسیک جزیره دکتر مورو نوشته «اچ جی ولز» است و توسط «تیموتی وودوارد جونیور» کارگردانی می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


آنتونی هاپکینز به فیلم چشمان در درختان پیوست

در این فیلم، «هاپکینز» نقش یک ژنتیک‌دان را ایفا می‌کند که پس از متوقف شدن تحقیقاتش توسط دولت، تنها می‌ماند. بعدها، دو فیلمساز مشهور به همراه خدمه‌شان سفری اکتشافی را آغاز می‌کنند، اما متوجه می‌شوند که گشت و گذار آن‌ها به نبردی برای بقا و همچنین برای نسل بشر تبدیل شده است.

جزیره دکتر مورو یک اثر علمی تخیلی بسیار مهم است که در سال 1896 منتشر شد و در طول سال‌ها منبع الهام بسیاری برای اقتباس‌های سینمایی بوده است. جزیره ارواح گمشده در سال 1932 و جزیره دکتر مورو در سال 1977 با بازی «برت لنکستر» از جمله فیلم‌هایی هستند که بر اساس این رمان ساخته شده‌اند.

آنتونی هاپکینز

معروف‌ترین این اقتباس‌ها، فیلمی با همین نام در سال 1996 با بازی «مارلون براندو» و «وال کیلمر» است که به دلیل مسائل مربوط به بازیگران، آب و هوا و بودجه، یکی از ناموفق‌ترین تولیدات تاریخ سینما به شمار می‌رود.

فیلمنامه چشمان در درختان توسط «بی هریسون اسمیت» نویسنده جایی که چیزهای ترسناک وجود دارند و «مایک منینگ» نویسنده پسر جنوب نوشته شده است.

«آنتونی هاپکینز» که چند سال پیش جایزه «اسکار» خود را برای بازی در نقش پدر «اولیویا کولمن» در فیلم پدر ساخته «فلوریان زلر» دریافت کرد، در فیلم بعدی «زلر» به نام سینما نیز حضور داشت. او یکی از بازیگران برجسته و محبوب صنعت سینما است و در زمینه بازی در نقش‌های تاریخی و درام بسیار موفق بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پیوستن آنتونی هاپکینز به فیلم چشمان در درختان چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *