اتحادیه اروپا موضوع بسته شدن حساب اپیک گیم را بررسی خواهد کرد

اتحادیه اروپا اعلام کرد که در حال بررسی تصمیم شرکت معروف و محبوب «اپل» برای بستن حساب توسعه دهنده پلتفرم « اپیک گیم » است.

اتحادیه اروپا اعلام کرد که در حال بررسی تصمیم شرکت «اپل» برای بستن حساب توسعه دهنده « اپیک گیمز » است. «اپل» اخیرا حساب توسعه دهنده «اپیک گیمز» در سوئد را به منظور ارائه Fortnite و فروشگاه آن بر روی دستگاه‌های اپل در اروپا، بسته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بسته شدن حساب اپیک گیم توسط اپل

سخنگوی کمیسیون اروپا اعلام کرد که بر اساس مقررات جدید اتحادیه اروپا، در حال بررسی این موضوع هستند. این مقررات به منظور جلوگیری از سواستفاده شرکت‌هایی مانند «اپل» از موقعیت خود در بازار برای سرکوب رقابت، طراحی شده‌اند. این اعلامات در پی درخواست بیشتر توضیحات از «اپل» در مورد این موضوع و همچنین، بررسی ارتباط عضویت برنامه توسعه‌ دهنده و اپ استور به عنوان پلتفرم آنلاین بزرگ (VlOP) است.

اپیک گیم

«اپیک گیمز» ادعا می‌کند که تصمیم «اپل» نقض جدی قانون بازارهای دیجیتال است و نشان می‌دهد که این شرکت قصد واقعی برای رقابت در دستگاه‌های iOS را ندارد. از طرف دیگر، «اپل» در بیانیه‌ خود اعلام کرد که حق دارد حساب توسعه‌دهنده «اپیک» را بر اساس احکام دادگاه از نبرد حقوقی ضد انحصار طولانی مدت خود با این شرکت فسخ کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اپیک گیم چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *