مدلین بروئر به فصل پنجم سریال You پیوست

مدلین بروئر ، بازیگر معروف سریال The Handmaid’s Tale، به جمع بازیگران فصل پنجم سریال You پیوسته است و در این سریال ایفای نقش خواهد کرد.

«بروئر» در فصل پنجم سریال You نقش «برونته»، یک نمایشنامه‌نویس مرموز و آزاده که به عنوان کارمند جدید در کتابفروشی «جو گلدبرگ» ظاهر می‌شود را ایفا می‌کند. داستان این فصل درباره علاقه و تجربیات «برونته» و «جو گلدبرگ» به ادبیات است که باعث بروز دلتنگی و نوستالژی در «جو» می‌شود و شخصیت واقعی او در حالی که رو به مسیری جدید قرار گرفته، زیر سوال می‌رود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


پیوستن مدلین بروئر به فصل پنجم سریال You

بازگشت «پن بدجلی» به نقش «جوئی گلدبرگ» در این فصل تایید شده؛ اما برخلاف این، هنوز تاییدیه‌ای از سوی «نتفلیکس» برای بازگشت یا حضور بازیگران دیگر در فصل پنجم سریال you به دست نرسیده است.

علاوه بر این، «مایکل فولی» و «جاستین دابلیو لو» به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی جدید این سریال در این فصل حضور خواهند داشت. این دو به جایگزینی «سرا گمبل»، شورانر فصل‌های اول سریال شده‌اند. سریال You که یکی از محبوب‌ترین سریال‌های اورجینال «نتفلیکس» محسوب می‌شود، بر پایه رمان‌هایی از «کارولین کپنس» ساخته شده است.

مدلین بروئر

«مدلین بروئر» به‌طور گسترده‌ای بخاطر بازی در سریال سرگذشت ندیمه شناخته می‌شود. همچنین حضور او در سریال‌هایی چون Orange Is the New Black، Hemlock Grove، Black Mirror، و همچنین فیلم‌هایی مانند Hustlers، Separation و Space Oddity نیز برجسته است. به‌طور کنونی، او در فیلم Anniversary نیز نقش دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پیوستن مدلین بروئر به فصل پنجم سریال You چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *