از فیلم نویسنده مرده است شهاب حسینی رونمایی شد

رونمایی و اکران فیلم نویسنده مرده است به کارگردانی و تهیه‌کنندگی شهاب حسینی و نویسندگی «آرش عباسی» در شب عصر روز 19 اسفند در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

روز شنبه، 19 اسفند، آیین رونمایی و اکران افتتاحیه فیلم سینمایی نویسنده مرده است به کارگردانی و تهیه‌کنندگی «شهاب حسینی» و نویسندگی «آرش عباسی» توسط گروه سینمایی هنر و تجربه در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد. در این مراسم، سازندگان فیلم، هنرمندان سینما و اعضای رسانه حضور داشتند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلم نویسنده مرده است شهاب حسینی اکران خواهد شد

در ابتدای مراسم، «شهاب حسینی» به‌عنوان تهیه‌کننده و کارگردان اثر، با تشکر از مخاطبان و مدیران گروه سینمایی هنر و تجربه که شرایط اکران این فیلم را فراهم کردند، اظهار داشت:

این فیلم از زمانی که به آمریکا سفر کردم شکل گرفت. وقتی وارد این کشور شدم، سوالاتی درباره کار در صنعت سینما در آمریکا داشتم؛ اما همچنان می‌خواستم تجربه‌ای از فیلمسازی را انجام دهم.

دغدغه دیگری که داشتم، مربوط به این بود که با بررسی تاریخ ادبیات ایران و آثار بزرگانی مانند «مولانا» و «فردوسی»، بتوانیم فیلمنامه‌هایی به زبان انگلیسی بنویسیم و با آداپته کردن آن‌ها به زبان انگلیسی، فیلم‌هایی را برای مخاطبان جهانی آماده کنیم.

فیلم نویسنده مرده است

«شهاب حسینی» افزود:

از ابتدا به شکل یک بذر، تلاش کردم به صورت شخصی در این راه قدم بگذارم و تجربیاتی را کسب کنم؛ بنابراین نمایشنامه‌ای به نام نویسنده مرده است از «آرش عباسی» را انتخاب کردم و آن را به یک فیلم تبدیل کردم.

کارگردان فیلم مقیمان ناکجا نیز گفت:

امیدوارم نویسنده مرده است را به عنوان بذری در نظر بگیرید که در ادامه آن بتوانیم از داستان‌های نویسندگان بزرگ ایران، آثاری را در سینمای جهان و برای مخاطبان جهانی آماده کنیم. نویسندگان بزرگی در تاریخ ایران وجود دارند.

همچنین، بازیگر فیلم فروشنده با تشکر از گویندگان فیلم (زهره شکوفنده و منوچهر والی‌زاده) و آرزوی سلامتی برای «منوچهر والی‌زاده» افزود:

تمام دوران کودکی و جوانی ما با صدای این عزیزان سپری شد؛ اما سال‌ها بود که صدای این عزیزان در پرده سینما شنیده نشده بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم نویسنده مرده است شهاب حسینی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *