سریال خانه به دوش ماه رمضان امسال پخش خواهد شد

سریال خانه به دوش که یک مجموعه کمدی به کارگردانی «رضا عطاران» است، به زودی در ماه رمضان در تلویزیون ایران به نمایش در خواهد آمد.

سریال طنز خانه به دوش به زودی در تلویزیون ایران به نمایش در خواهد آمد. در این سریال، بازیگرانی همچون «حمید لولایی»، «مریم امیرجلالی»، «علی صادقی» و «بهنوش بختیاری» حضور دارند که در طول داستان به نقش‌های متنوعی پرداخته‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سریال خانه به دوش ماه رمضان امسال پخش خواهد شد

داستان خانه به دوش داستان شخصیت «آقا ماشاالله» را روایت می‌کند. او در رقابت با باجناق خود به نام «اصلان»، برنامه مهاجرت به مالزی را دارد؛ اما وقتی در تله کلاهبرداران گیر می‌افتد، زندگی او به طور کامل تغییر می‌کند. سریال خانه به دوش هر شب از یکشنبه 20 اسفند به صورت زنده ساعت 19 پخش شده و تکرار آن در ساعت 3 صبح و 11 روز بعد نیز پخش می‌شود.

سریال خانه به دوش

علاوه بر بازیگرانی که اشاره شده، سریال خانه به دوش بازیگران دیگری نیز دارد. از جمله بازیگران این سریال می‌توان به «عبداله پیروزمند»، «ساره بیات»، «مهتاب کرامتی»، «مهران رجبی»، «محمدرضا هدایتی»، «نازنین بیاتی» و «محمدرضا گلزار» اشاره کرد. این بازیگران نیز نقش‌های مهمی در داستان سریال دارند و به ایفای آن‌ها می‌پردازند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پخش سریال خانه به دوش در ماه رمضان چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *