تولید فصل سوم سریال Invincible آغاز شد

«استیون ین»، خالق سریال انیمیشنی محبوب و جذاب شکست ناپذیر، به تازگی اعلام کرد که تولید فصل سوم سریال Invincible آغاز شده است.

تیم سازنده انیمیشن سریالی شکست ناپذیر با توجه به موفقیت و استقبال عالی از سریال، تصمیم گرفته تا وقت را تلف نکند و پس از پخش نیمه دوم فصل دوم، بلافاصله به ساخت فصل سوم بپردازد. این انیمیشن سریالی، در حال حاضر از طریق سرویس آنلاین «آمازون پرایم» پخش می‌شود و قسمت‌های جدید آن به تازگی در دسترس قرار گرفته‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


ساخت فصل سوم سریال Invincible آغاز شد

انیمیشن سریالی Invincible بر اساس کمیک‌هایی به همین نام اثر «رابرت کرکمن» ساخته شده و سرویس آنلاین «آمازون پرایم» در سال 2021 میلادی برای فصل سوم آن را تمدید کرده بود.

این تمدید نشان از اطمینان و اعتماد «سرویس آمازون» به آینده این سریال داشت. «استیون ین»، ستاره این اثر، اعلام کرد که فصل سوم این انیمیشن زودتر از آنچه که تصور می‌شود، ساخته خواهد شد.

فصل سوم سریال Invincible

در یک مصاحبه تازه، «استیون ین» درباره آینده این انیمیشن سریالی سوال شده و او در این رابطه گفته که تیم ساخت این سریال در حال کار بر روی قسمت‌های جدید آن است. طول وقفه بین فصل‌ها برای آن‌ها مهم نبوده و آن‌ها تلاش زیادی برای جبران آن داشتند. هدفشان این است که زمان‌بندی ساخت انیمیشن را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. «استیون ین» تأکید می‌کند که تیم در حال کار بر قسمت‌های جدید بوده و از توسعه و پیشرفت داستان آگاهی دارد.

با ادامه ساخت و تمدید سریال توسط «آمازون پرایم» و اعلام «استیون ین» درباره آغاز تولید قسمت‌های جدید، منتظر می‌مانیم تا طرفداران شکست‌ناپذیر بتوانند به زودی این فصل جدید را تماشا کنند و با شخصیت‌ها و داستان‌های جدیدی که در آن پیش می‌روند، هیجان ببرند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فصل سوم سریال Invincible چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: CBR


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *