پنتاگون وجود یوفوها را رد کرد

در گزارش جدید یوفو (UFO)، پنتاگون ادعاهای مربوط به بشقاب‌های پرنده و وجود فناوری موجودات فضایی را رد کرده است که در ادامه به جزئیات آن می‌پردازیم.

این گزارش که توسط دفتر حل‌وفصل ناهنجاری در پنتاگون (AARO) تهیه شده، شامل تحقیقات مربوط به پدیده‌های غیرعادی ناشناس (UAP) از سال 1945 تا اکتبر 2023 است. در این گزارش، هیچ مدرکی برای تأیید ادعاهای مربوط به فناوری فرازمینی و بشقاب پرنده یوفوها یافت نشد. در ادامه به جزئیات این گزارش از پنتاگون می‌پردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


وجود موجودات فضایی توسط پنتاگون تکذیب شد

سرلشکر «پت رایدر»، سخنگوی پنتاگون، اعلام کرده است که تمام تلاش‌های تحقیقاتی نشان می‌دهد بیشتر مشاهده‌ها به اشیاء معمولی مرتبط بوده یا ناشی از تشخیص نادرست بوده‌اند. مشاهدات شامل پهپادها، بالن‌های هواشناسی، هواپیماهای جاسوسی، ماهواره‌ها، موشک‌ها و سیارات بوده‌اند.

موجودات فضایی

این گزارش ادعاهایی که در جلسه استماع کنگره در ماه ژوئیه مطرح شده بودند را نیز رد می‌کند. در آن جلسه، برخی مقامات سابق ارتش آمریکا دولت را به پنهانکاری در مورد بشقاب پرنده اتهام می‌زدند؛ اما تا به امروز، هیچ مدرک قابل تأییدی در مورد دسترسی دولت به فناوری فرازمینی یا مهندسی معکوس دریافت نشده است.

دفتر AARO قصد دارد جلد دوم این گزارش را اواخر امسال منتشر کند که شامل یافته‌های بیشتری از مصاحبه‌ها و تحقیقات انجام شده بین نوامبر 2023 و آوریل 2024 خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تکذیب یوفوها توسط پنتاگون چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *